مردم زنجان با حضور در راهپیمایی ضمن حمایت از مقاومت و ایستادگی مقاومت در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، جنایات رژیم کودک کش، موقت، پوشالی و غاصب را در سرزمین‌های اشغالی محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ 13 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، مردم زنجان ظهر امروز با حضور در راهپیمایی ضمن حمایت از مقاومت و ایستادگی مقاومت در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، جنایات رژیم کودک‌کش، موقت، پوشالی و غاصب را در سرزمین‌های اشغالی محکوم کردند.

زنجانی‌ها پس از برگزاری نماز جمعه امروز بیست و یکم مهرماه با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، زنجانی‌لار اویاخدور انقلابا دایاخدور و... جنایات رژیم ددمنش و اشغالگر صهیونیستی را محکوم و خواستار حمایت همه مسلمانان جهان از مردم فلسطین شدند.



همچنین مردم در شهر‌های قیدار، سلطانیه، ابهر، خرمدره، صائین قلعه، گرماب، زرین رود، دندی، زرین آباد، آب بر، هیدج و جای جای استان زنجان هر گونه اشغالگری و ظلم به مردم فلسطین را محکوم و خواستار حمایت از مردم غزه شدند.

مردم در جای جای استان زنجان ضمن محکوم کردن قتل و عام و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی و سکوت قدرت‌های جهان و حمایت بی‌چون چرای آن‌ها در برابر این جنایت ددمنشانه خواستار حمایت دولت‌های مسلمان از مردم فلسطین شدند.

زنجانی‌ها همچنین با محکوم کردن نوار غزه و قطع آب و برق آن توسط رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی، خواستار کمک‌رسانی به مردم در اسارت شدند.



مردم همیشه در صحنه زنجان همچنین ضمن محکوم کردن سازمان‌های بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی، خواستار اقدام عملی سازمان‌های بین‌المللی در مقابله و محکومیت این جنایات شدند.

مردم ضمن محکوم کردن کشتار زنان و کودکان فلسطینی خواستار اقدام فوری در پایان جنگ و کشتار علیه مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین شدند.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار