مردم شهرستان‌های مختلف در استان اردبیل امروز همزمان با سراسر ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم منحوس صهیونیستی به خیابان‌ها آمده و یک صدا شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 13 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، مردم ولایتمدار استان اردبیل همزمان با سراسر ایران اسلامی باری دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز، ضمن حمایت از مردم فلسطین انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیستی و کودک‌کش را اعلام کردند.

راهپیمایی مردم ولایت‌مدار استان اردبیل در شهرستان‌های این استان پس از اقامه نماز جمعه در میادین و خیابان‌های اصلی این شهرستان‌ها با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

 

اردبیلی‌ها امروز مظلومیت مردم فلسطین را فریاد می‌زنند

مردم اردبیل راهپیمایی خود را با بنر بزرگی که روی آن «آمریکا را زیرپای می‌گذاریم» نوشته شده بود، از میدان شریعتی آغاز کردند و در طول مسیر با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده و اقدامات اخیر این رژیم کودک‌کش را محکوم کردند.

مردم ولایی اردبیل در راهپیمایی ضمن حمایت از مردم فلسطین و پیروزی غرورآفرین در عملیات طوفان الاقصی، اعلام کردند که باید در برابر حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به فلسطین و مناطق مسکونی در غزه، هم‌گرایی و هم‌دردی بیشتری را با امت اسلامی داشته و در برابر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش که در روزهای اخیر با عملیات طوفان الاقصی در هم شکست ایستادگی کرد.

امروزه هم‌چنان مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف به یک مسئله بین‌‌‌المللی و آرمان جهانی تبدیل شده ‌و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر‌ رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی‌رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

روز شنبه ۱۵ مهر ماه بود که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، با عملیات طوفان الاقصی مواضع رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد و پس از آن رژیم صهیونیستی دست به اقدامات جنایت آمیز خود زده و با استفاده از بمب‌های سنگین و فسفری حملات خود به مناطق مسکونی غزه را آغاز کرد.

 

فریاد مرگ بر اسرائیل در شهرستان مشگین‌شهر

نمازگزاران نماز جمعه شهرستان مشگین‌شهر همانند سایر شهرستان‌های استان و کشور با راهپیمایی باشکوه و تجمع در میدان امام خمینی(ره) مشگین شهر ضمن سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل» با قرائت بیانیه جنایات ضد بشری اسراییل در غزه را محکوم کرده و اتحاد مسلمانان جهان را خواستار شدند.

 

اعلام انزجار مردم پارس‌آباد از رژیم کودک‌کش صهیونیستی

مردم شهرستان پارس‌آباد نیز همزمان و هم‌صدا با سایر مسلمانان ایران و جهان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل کودک‌کش انزجار خود از این رژیم صهیونیستی را اعلام کرده و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

مردم شهرستان پارس آباد رمز پیروزی مسلمانان جهان در برابر دشمنان دیرینه اسلام و نابودی رژیم صهیونیستی را در اتحاد و وحدت تمامی مسلمانان اعلام کردند و با راهپیمایی پرشور خود به وحدت در بین مسلمانان تاکید کردند.

 

خروش ضد استکباری مردم خلخال در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس 

مردم خلخال امروز با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و محکوم کردن جنایات اسرائیل در منطقه در خروشی ضد استکباری و ضد آمریکایی، انزجار خود از اشغالگران قدس  را به نمایش گذاشتند.

مردم نمازگزار خلخال امروز بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و القدس لنا در بلوار ۱۷ شهریور خلخال بر ضرورت پیوند مسلمانان در کشورهای منطقه برای پایان دادن به جنایات اسرائیل در منطقه تا نابودی کامل این رژیم تاکید کردند.

 

امروز کارگران، دانشجویان، کارکنان دولت، نیروهای نظامی و انتظامی و بازاریان و اقشار مختلف مردم از شهر خلخال و روستاهای هم‌جوار با اشاره به ظلم بیش از حد اسرائیل و جنایات این رژیم پرچم رژیم اسرائیل را در میدانِ آزادی خلخال به آتش کشیدند.

 

طنین صدای حق طلبی و تظلم خواهی در شهرستان بیله‌سوار

مردم شهرستان بیله سوار با بندها و پلاکاردهای حمایتی خود از مردم فلسطین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند و با شعارهای حق طلبانه خود و آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی صدای آزادی‌خواهی را طنین انداز کردند.

 

اصلاندوز یک صدا حامی مردم فلسطین

مردم شهرستان اصلاندوز در شمال استان اردبیل نیز همانند سایر هم استانی های خود صدای حمایت خود از مردم مظلوم غزه را با شعارهای مرگ بر اسرائیل کودک کش طنین انداز کردند و با راهپیمایی خود ضمن حمایت از پیروزی فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار