مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برخورد پرشیا با ساینا در جاده پارس‌آباد به مشگین‌شهر ۶ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 10 October 2023

به گزارش تابناک  اردبیل به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل اظهار کرد: برخورد خودروی سواری پرشیا با ساینا در جاده مغان در محور پارس‌آباد - مشگین‌شهر یک نفر فوتی و ۶ نفر مصدوم به همراه داشت.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی در ساعت ۱۵:۰۳ امروز مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با ساینا در محور پارس‌آباد به مشگین‌شهر، بلافاصله ۲ تیم عملیاتی متشکل از ۴ نفر نجات‌گر از پایگاه امداد و نجات بین شهری قره آغاج جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی با ۲ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

قویدل ادامه داد: یک نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر گرمی جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان ولیعصر (عج) منتقل شده و ۵ نفر از مصدومین هم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: متاسفانه یک نفر نیز در همان زمان حادثه جان خود را از دست داده بود که توسط نجاتگران این جمعیت به بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر تحویل داده شده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار