مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج واجد شرایط جمعیت هلال احمر به ارزش هفت میلیارد ریال طی 6 ماهه ابتدایی سال 1402 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 09 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، حسین خوئینی اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج از محل بودجه تخصیصی سازمان داوطلبان جمیت هلال احمر طی ۶ ماهه اول سال جاری به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال صورت پذیرفت.

وی افزود: این خدمات شامل کمک هزینه دارو و درمان، کمک هزینه اروتز و پروتز، کمک هزینه بیمارستان، کمک هزینه تأمین وسایل بهداشتی و درمان سرپایی و ... برای بیماران معسر و صعب العلاج بر اساس آیین نامه خدمات حمایتی-درمانی سال ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: بیش از ۳۶۸ نفر از جامعه هدف که توان تأمین هزینه‌های درمان و دارویی خود را نداشتنددر این مدت از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شده اند.

این مسوول ادامه داد: در راستای کمک حداکثری به بیماران نیازمند، تلاش می‌شود علاوه بر مبالغ تخصیص داده شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از ظرفیت خیرین و سازمان‌های مردم نهاد استان نیز استفاده شود.

وی در پایان عنوان کرد: از خیرین نیک اندیشی که تمایل به کمک به بیماران معسر و صعب العلاج را دارند تقاضا داریم با مراجعه به نزدیکترین شعبه یا دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر کمک‌های خود را به این بیماران اهدا کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار