رئیس اتحادیه آرایشی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی کرمانشاه مطرح کرد؛
رئیس اتحادیه آرایشی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی کرمانشاه گفت: کالای قاچاق مهم‌ترین دغدغه صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی است چون تفاوت قیمت بین جنس شرکتی و جنس‌های قاچاق تقاضا برای خرید را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 09 October 2023

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در حوزه تجهیزات پزشکی حدود ١۵٠ الی ١۶٠ واحد صنفی در رسته‌های تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و تجهیزات دندانپزشکی در کرمانشاه فعال هستند.

وی افزود: متقاضیان کسب پروانه در حوزه تجهیزات پزشکی با مراجعه به سازمان غذا و دارو و اخذ نمره قبولی در آزمون امکان تأسیس و راه‌اندازی واحد صنفی را دارند لذا به لحاظ دانش با آگاهی لازم شروع به فعالیت می‌کنند.

رئیس اتحادیه آرایشی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این واحدهای صنفی عمدتا نمایند شرکت‌های معتبر کشوری هستند.

وی گفت: صنف لوازم آرایشی در شهر کرمانشاه شامل ۵٠٠ الی ۵۵٠ واحد صنفی است که بخشی از آن‌ها عمده فروش و مابقی خرده فروش هستند.

این مسئول بیان کرد: در صنف لوازم آرایشی و بهداشتی چند سالی است که رقابتی در بین شرکت‌های داخلی ایجاد شده و کالاهای باکیفیت عرضه می‌کنند و فروشندگان راغب به خرید از شرکت‌های داخلی هستند چون به لحاظ کالا پشتیبان واحدهای صنفی هستند و این حمایت دو سویه است.

مرادی تأکید کرد: کالای قاچاق در شهرهای مرزی کرمانشاه مهم‌ترین چالش و دغدغه این صنف است و تفاوت قیمت بین جنس شرکتی و جنس‌های قاچاق تقاضا برای خرید را کاهش می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار