با حضور مسؤولان استانی و به ریاست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نشست رسمی سد آبریز در حالی کلید خورد که روستا مقایسه کنایه آمیزی میان دو سد آبریز و خرسان ۳ را مطرح کرد!
کد خبر: ۱۱۳۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 08 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در نخستین جلسه کاربردی و عملیاتی سد آبریز در استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست معاون عمرانی و با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار شد ، علی‌محمد روستا گفت: ما و همه مردم استان پیگیر جدی ساخت این سد هستیم چرا که با ساختن آن بسیاری از مشکلات مردم در زمینه اشتغال برطرف خواهد شد و کمک بزرگی به تولید در کشور خواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد گفت: امروز مدیران ارشد اجرایی استان و کسانی که با این سد سر و کار دارند در این نشست حضور پیدا کردند سدی که بیشتر مجوز‌های آن صادر شده و هیچ مشکلی برای مردم و طبیعت ندارد.

وی با مقایسه سد آبریز و سد خرسان ۳ گفت: در سد خرسان ۸ هزار نفر آواره می‌شوند ده‌ها روستا زیر آب می‌روند قبرستان تاریخی ایلامی‌ها از بین خواهد رفت مشکلات زیادی ایجاد می‌شود، اما سد آبریز هیچ گونه مشکلی برای مردم و طبیعت و میراث فرهنگی نخواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه همگی متفق القول هستیم که این سد ساخته شود گفت: در سد‌هایی مانند چمشیر و سد تنگ سرخ معارضین بسیاری وجود داشتند، اما در سد آبریز کمترین معارض ممکن را داریم و از این حیث کار بسیار ساده‌ای برای ساخت این سد خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار