استاندار فارس برنامه‌های سفر این هفته رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 08 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدهادی ایمانیه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به این استان به تشریح برنامه‌های این سفر پرداخت و گفت: رئیس جمهور همراه با هیئت دولت به شیراز سفر خواهد کرد.

او افزود: در این سفر، دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم استان فارس در صحن حرم احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد که از عموم مردم استان برای حضور پرشور و گرم خود در این مراسم دعوت می‌کنیم و امیدواریم مردم میهمان‌نوازی خود را در این سفر بار دیگر نشان دهند.

ایمانیه حضور در مراسم بزرگداشت یادروز حافظ را از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور برشمرد و گفت: سپس دیدار رئیس جمهور با هنرمندان، شعرا و ادبای استان برگزار خواهد شد و رئیس جمهور از نمایشگاه صنایع دستی بازدید خواهد کرد.

استاندار فارس اظهار کرد: برنامه روز دوم سفر رئیس جمهور افتتاح ۶ قطعه آزادراه شیراز ـ اصفهان و کلنگ‌زنی قطعه هشتم این آزادراه و قطعه اول شیراز ـ بوشهر خواهد بود .

همزمان با آن پروژه‌های دیگر وزارت راه و شهرسازی مثل بهره‌برداری از ۱۲۰ کیلومتر قطعات آزادراهی در نقاط مختلف استان انجام می‌شود.

به گفته او، رونمایی از ۱۰ هزار واحد مسکونی که در دولت سیزدهم احداث شده و واگذاری ۳۰ هزار زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اعطای بیش از یک هزار زمین مربوط به قانون جوانی جمعیت شامل افرادی که فرزند سومشان از آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شدند، از دیگر برنامه‌هایی است که در سفر رئیس جمهور به فارس اجرا خواهد شد.

ایمانیه با بیان اینکه علاوه بر این‌ها بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه‌های روستایی در این سفر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: علاوه بر این‌ها پروژه‌های مرتبط با وزارت نیرو نظیر افتتاح پروژه‌های انتقال آب سددرودزن به شیراز، آبگیری سد هایقر، افتتاح و بهره‌برداری از شبکه آب و فاضلاب آباده و همچنین افتتاح پروژه آبرسانی ۲۵۰ روستای استان از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

 

برچسب ها: برنامه ، سفر ، رییس جمهور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار