معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر آیت‌الله رئیسی در هفته آینده به استان فارس خبر داد و گفت: در این سفر بیش از ۷۰ همت پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 04 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محسن منصوری صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور هفته آینده به استان فارس سفر خواهد کرد و در این سفر از بیش از ۷۰ همت پروژه عمرانی بهره‌برداری خواهد شد. پروژه آزادراه اصفهان – شیراز مهمترین پروژه عمرانی این استان است که شش قطعه از هفت قطعه این آزادراه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: آزادراه ۲۲۴ کیلومتری اصفهان – شیراز مهمترین پروژه آزادراهی کشور پس از انقلاب اسلامی است که بیش از ۲۵ همت صرف احداث آن شد.

منصوری بیان کرد: کاهش یک ساعت و نیم تا دو ساعته زمان سفر از اصفهان به شیراز و بالعکس و کاهش مصرف سوخت از عمده مزیت‌های این آزادراه است.

زمین ساخت ورزشگاه تا کمتر از یک ماه آینده نهایی می‌شود

منصوری در ادامه اظهار داشت: ساخت ورزشگاه در نزدیکی حرم امام خمینی (ره) دستور رئیس جمهور و تصمیم هیأت دولت است. زمین این ورزشگاه در کمتر از یک ماه نهایی شده و در مرحله مشخص کردن شرکت مشاور و پیمانکار هستیم تا کار شروع شود.

معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: این سرعتی که در احداث ورزشگاه جدید می‌بینید از باب دستور رییس‌جمهور و مصوبه هیات وزیران است. دولت سیزدهم، دولت صادق‌الوعد است و نهضت اتمام پروژه‌های عمرانی را دنبال می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار