مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به تمامی دستگاه‌های ذیربط به منظور مقابله با سیلاب احتمالی در کرمانشاه اعلام آماده باش شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 04 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین افشین یگانه، اظهار کرد: با توجه به اعلام اداره‌کل هواشناسی مبنی بر صدور هشدار زرد هواشناسی، به تمامی دستگاه‌های ذیربط این موضوع را ابلاغ کردیم تا آمادگی کامل داشته باشند.

وی در ادامه افزود: اعلام آماده باش برای مقابله با بروز سیل احتمالی است که البته احتمال بروز سیلاب قوی نیست اما دستگاه‌های مرتبط از جمله آب منطقه‌ای به منظور لایروبی رودخانه‌ها در بخش‌هایی از کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری‌ها نسبت به جریان رواناب ها و باز کردن کانال‌ها و نقاطی که احتمال جمع شدن سیلاب وجود دارد نیز اقدام کردند.

وی با اشاره به بروز زمین لرزه‌های شهرستان سرپل ذهاب، گفت: زمین لرزه روز گذشته شهرستان سرپل ذهاب چهار ریشتر و زمین لرزه امروز (چهارشنبه) در این شهرستان ٣.٧ ریشتر بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: این زمین لرزه‌ها سبب خسارات به لحاظ مالی و جانی نشدند اما هلال احمر و فرمانداری‌ها برای مقابله با زمین لرزه در حالت آماده باش هستند.

یگانه بیان کرد: به مردم نیز توصیه می‌کنیم در بخش‌های مختلف شهر اگر با بارندگی شدید و ایجاد سیلاب مواجه شدند به شهرداری منطقه برای رفع نقص اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار