فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت باغات و مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در پوشش خانواده مرتکب 12 فقره سرقت شده بودند.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 01 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمد مهدیخانی، فرمانده انتظامی اظهار داشت: بدنبال وقوع سرقت محصولات کشاورزی از تعدادی باغات و مزارع مختلف شهرستان ابهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: با به کار گیری تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی و با تلاش شبانه‌روزی انجام شده و همکاری سایر پلیس‌های تخصصی، هویت گروه سارقین که در پوشش خانواده فعالیت داشتند، شناسایی و در یک عملیات هوشمندانه و هدفمند، با یک دستگاه وانت پیکان که از آن در امر سرقت استفاده می‌کردند، دستگیر شدند.
وی افزود: متهمین (یک نفر خانم و دو نفر آقا) در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت محصولات زراعی و کشاورزی از مزارع و باغات شهرستان ابهر اعتراف کردند.
مهدیخانی با بیان اینکه هر سه نفر متهم دستگیر شده اعضای یک خانواده بودند که به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: با توجه به اینکه فصل برداشت محصولات کشاورزی فرا رسیده است از کشاورزان، دامداران و همه شهروندان درخواست می‌شود از رها کردن محصولات جمع‌آوری شده یا آماده برداشت در مزارع و سر زمین کشاورزی خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک و یا تردد افراد وخودرو‌های ناشناس را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار