مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف و ضبط یک هزارو 653 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 01 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، محمود قلی زاده اظهار کرد: با تلاش ماموران یگان حفاظت طی شش ماه سال جاری ۱هزار و۶۵۳ اصله انواع چوب آلات جنگلی و ۴۷ تُن هیزم و ۲ هزارو ۷۶۵ کیلو گرم زغال کشف و ضبط شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری نزدیک دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی خواستار اعمال مجازات‌های بازدارنده برای متخلفین در عرصه‌های جنگلی و ملی شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل صیانت و حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همه آحاد مردم دانست و افزود: در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با متخلفین، قاچاقچیان چوب آلات جنگلی و متصرفین اراضی ملی کمترین مماشاتی نخواهیم داشت، از شهروندان و طبیعت دوستان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس حاصل کنند تا اقدامات فوری انجام شود.

قلی زاده به مخربان عرصه‌های منابع طبیعی هشدار داد و گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی با آمادگی کامل و حضور شبانه‌روزی در عرصه‌ها با متخلفان برخورد می‌کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار