نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و توانبخشی در شیراز برپا می‌شود
کد خبر: ۱۱۲۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 27 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی و صنایع دارویی همزمان با نمایشگاه بین‌المللی آزمایشگاهی و توانبخشی، از پنجم تا هشتم مهر در شیراز برپا می‌شود.

محمدجواد راعی گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای همکاری متقابل تولیدکنندگان داخلی، توزیع کنندگان، واردکنندگان، متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه سلامت و همچنین پزشکان و کارکنان بهداشتی ایجاد شده است.

او از شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه نام برد و افزود: شرکت‌های توانمند در زمینه‌های تجهیزات آزمایشگاهی، پزشکی و دندانپزشکی، خدمات و تجهیزات توانبخشی، تجهیزات هتلینگ بیمارستانی، خدمات دارویی و داروسازی، سازمان ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، با ارایه آخرین دستاورد‌های خود در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون غذا و دارو دانشگاه گفت: این نمایشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اتحادیه صنف لوازم پزشکی و با حضور و حمایت هلال احمر، اورژانس کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان بهزیستی، سازمان انتقال خون، سازمان پزشکی قانونی و سازمان نظام پزشکی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از پنجم تا هشتم مهر ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان، با حضور بیش از ۸۰ شرکت از ساعت یازده صبح تا ساعت هجده در سالن حافظ برپا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار