استاندار ایلام به مناسبت ایام "پایانی ماه صفر" پیام تسلیت صادر کرد
کد خبر: ۱۱۲۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 16 September 2023

 به گزارش‌ تابناک ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با نزدیک شدن به ایام حزن و اندوه ماه صفر و فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و همچنین شهادت مظلومانه‌ی کریم آل طاها امام حسن‌مجتبی(ع) و امام رئوف حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) ،گَرد ماتم بر زمین و زمان می‌نشیند و افلاکیان و خاکیان، داغدار و سیاه‌پوش این غم بزرگ می‌شوند. بدون تردید مردم متدین و محب اهل بیت علیهم‌السلام استان ایلام نیز متأثر از این ایام، زانوی غم بغل گرفته و در اندوهی عظیم فرو رفته‌اند.

پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه‌ی راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد و در طول ۲۳ سال ماموریت الهی به خوبی توانست پایه‌های حکومتی دینی و اسلامی را بنا کند که تا به امروز هیچ‌ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای بر آن وارد کند.

پر واضح است که گام نهادن در مسیر عزت، معرفت و حقانیت ائمه و اولیای خدا می‌تواند راه نجات بشریت در این عالم خاکی باشد و انسان‌ها را به سوی سعادت دنیوی و اخروی رهنمون شده و مسیر توحید و تقوی را به آنها نشان دهد.

اینجانب ضمن تسلیت رحلت جانسوز فخر عالمیان حضرت محمدمصطفی(ص) و شهادت سبطین برحق ایشان، امام حسن‌مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و نیز آرزوی قبولی عزاداری‌های هم استانی‌های عزیز، امید است در سایه‌ی توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و عنایت خداوند متعال و در سایه‌ی وحدت و همدلی بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت‌رسانی صادقانه به مردم شریف و بسط و گسترش ارزش‌ها و فضایل اخلاقی در جامعه کوشا باشیم و با تاسی از مشی و سیره‌ی این رسول آسمانی و ائمه‌ی معصومین علیهم‌السلام در جهت حقیقت‌جویی، خیرخواهی و عشق و محبت نسبت به بندگان و هم‌نوعان گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار