مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی از اعزام ۴۰ هزار و ۵۳۵ زائر از استان به پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا ۱۶ شهریورماه ۱۵ هزار نفر از زائران خراسان‌جنوبی بازگردند.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 05 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از فارس، حسین دستگردی، مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی در رابطه با آخرین وضعیت زائران استان که در پیاده‌روی اربعین شرکت کرده‌اند اظهارداشت: طبق آمار ۴۰ هزار و ۵۳۵ نفر از خراسان جنوبی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه ثبت نام قطعی کردند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از زائران استان از کشور عراق خارج شده و به استان بازگشته‌اند، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود تا ۱۶ شهریورماه ۱۵ هزار نفر از زائران اریعین به خراسان‌جنوبی بازگردند.

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی در مورد فعالیت موکب‌های استان در مسیر پیاده‌روی اربعین گفت: هنوز فعالیت این موکب‌ها ادامه دارد و تعدادی از آن‌ها روز گذشته به کارشان پایان دادند.

دستگردی ادامه داد: اکثر موکب‌های استان در شهر کاظمین به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند و فعالیت موکب‌ها تا بعد از اربعین نیز ادامه خواهد داشت.

وی در مورد وضعیت سلامت زائران خراسان‌جنوبی در این سفر معنوی افزود: طبق گزارش ارائه شده همه زائران استان در سلامت هستند و تنها یک نفر از زائران استان به نام مرحومه صدیقه عباسیان چند روز قبل آسمانی شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار