مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان گفت: زنجان میزبان مرحله کشوری، چهار رشته از بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت را برعهده دارد.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 02 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت همه ساله در کشور اجرا می‌شود، اظهارداشت: امسال زنجان میزبانی مرحله کشوری، چهار رشته از بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت را برعهده دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان بابیان اینکه مرحله کشوری ۴ رشته رباتیک، طراحی مد و لباس، آشپزی و شیرینی‌پزی با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود، افزود: از استان زنجان نیز در رشته رباتیک «علی فیروزه و آیدین فرهادی» رشته آشپزی و شیرینی پزی «کوثر مقدمی» و رشته طراحی مد و لباس «هاجر عباسی» به عنوان نفرات منتخب استانی حاضر خواهند شد.

وی افزود: با توجه به رویکرد توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری رشته آشپزی، جایگاه استان در زمینه نساجی رشته طراحی مد و لباس و رشد و توسعه در حوزه آی تی و فناوری اطلاعات رشته رباتیک را میزبانی می‌کند.

انصاری ادامه داد: مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان زنجان هفته اول تا سوم آبان ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه نفرات منتخب به مرحله جهانی معرفی خواهند شد، گفت: برخورداری از تسهیلات بانکی، استفاده از نفرات برتر مهارتی در بنگاه‌های اقتصادی و معرفی به عنوان نخبه مهارتی در کشور از مزایای آزمون‌های ملی مهارت است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه اجرای این رویداد ملی از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین حوزه مهارت به عنوان مشارکت کنندگان اجتماعی استفاده خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار