کد خبر: ۱۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ 07 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، حسین امامی اظهار داشت: بر اساس دستور معاون گردشگری سازمان، رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، دوره های آموزشی عوامل دست‌اندر‌کار گردشگری از تاریخ 28 بهمن تا 16 اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: بر اساس مصوبات جلسات ستاد اجرائی خدمات سفر استان و پیگیری های مفام عالی استان، رئیس ستاد و معاون امور عمرانی استاندار، بمنظور آماده سازی عوامل اجرائی و دست اندکارکاران مرتبط با امور گردشگری در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران، این دوره ها در سطح استان آذربایجان غربی نیز در حال برگزاری است.

امامی گفت: : دوره های مدیریت ارتباط رفتار با مشتری، آموزش عوامل ستاد اجرائی خدمات سفر استان، پلیس انتظامی، رانندگان وسایط نقلیه اتوبوس های بین شهری، تاکسی های درون و برون شهری، تاکسی های فردوگاهی، عوامل و کارکنان مستقر در پایانه های ورودی و خروجی مرزی، ارزیابان گمرک، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی، مدیران هتلها، دهیاران روستاهای هدف گردشگری، علاقه مندان به گردشگری سلامت و دوره های آموزشی غذا و نوشیدنی از جمله موارد آموزشی این دوره ها است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: برای اولین بار است که موضوع آماده سازی عوامل و نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری به این شکل در سطح استان برگزار می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با آموزش های صورت گرفته برای فراگیران در موسسات آموزشی تعیین شده، آماده سازی کاملی در استان انجام گردیده و نیرو های آموزش دیده بتوانند با تخصص کافی در واحدهای اقامتی با مجوزهای لازم خدمات خوبی به مسافران در ایام نوروز ارائه دهند.

پیش بینی می شود تا پایان برگزاری دوره های آموزش گردشگری نزدیک به یک هزار نفر شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار