مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از نام نویسی قریب به ۳۳ هزار کرمانشاهی در سامانه سماح خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 26 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه سعید کریمی خو با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، اظهارکرد: تا ساعت ۲۴ روز گذشته (سوم شهریور) ۳۲ هزار و ۸۰۴ نفر از استان ‌کرمانشاه به منظور شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.

وی افزود: زائرینی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین حسینی را دارند، باید در سامانه سماح به آدرس  http://samah.haj.ir ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تاکید کرد: این سامانه از سوم مرداد برای ثبت‌نام زوار فعال شده و تا ۲۰ شهریورماه باز خواهد بود.

به گفته این مسئول،  تعیین مرز و زمان خروج و ورود به کشور و ... در این سامانه قید شده و زوار می‌توانند شخصا و یا با مراجعه به دفاتر زیارتی سطح استان در این سامانه ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تاکید کرد: زواری که قصد دارند به صورت گروهی در پیاده روی اربعین شرکت کنند، باید بصورت گروهی در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه از زوار خواست ثبت نام خود در سامانه سماح را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 کریمی خو عنوان کرد: از زوار می‌خواهیم با توجه به شلوغی این روزهای شهرهای زیارتی عراق و بویژه کربلای معلا، به منظور خدمات‌رسانی بهتر به سایر زوار، سفر خود را حداکثر برای یک هفته تنظیم کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار