بلیت اربعین را فقط از سایت‌های رسمی بخرید .
کد خبر: ۱۱۲۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 19 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین برای تهیه بلیت هواپیما صرفا از طریق سایت‌های مجاز اعلام شده اقدام کنند و در صورت مشاهده تخلف به سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع دهند.
وی با اشاره به اینکه امسال با هدف فراهم کردن دسترسی آسان برخط و با قیمت تعیین شده بلیت‌های اربعین حسینی به فروش می‌رود، از زائران خواست بلیت‌های اربعین را در پرواز‌های مستقیم بین ایران و عراق صرفا از طریق پایگاه رسمی هر یک از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی و دفاتر فروش برخط منتخب که اسامی آن‌ها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قرار داده شده و به روز می‌شود، خریداری کنند.

وی افزود: هیچ کدام از شرکت‌های هواپیمایی مجاز به فروش بلیت به غیر از دو روش فوق نیستند، لذا زائران برای اجتناب از بروز تخلفاتی مانند فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی به دست عده‌ای از دلالان و سوداگران، با برنامه ریزی دقیق زمان سفر خود و ترجیحا تهیه بلیت به صورت رفت و برگشت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف در نرخ و استفاده از مجاری فروش غیرمجاز، مسافران موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

برچسب ها: بلیت ، بلیت اربعین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار