فروش بلیت پروازهای مراسم اربعین امسال با نرخ مصوب از ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه) توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 19 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان حج و زیارت، تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی تا امروز منتظر ارائه لیست زائران تأیید شده در سامانه سماح بودند که با دریافت این لیست از سازمان حج و زیارت، شرکت‌های هواپیمایی نسبت به صدور بلیت هواپیما از امروز اقدام کردند.

نرخ مصوب بلیت دوطرفه پرواز از تهران، شیراز، اهواز، تبریز و اصفهان به فرودگاه نجف به مبلغ پنج‌میلیون تومان و مسیر مشهد- نجف- مشهد ۶ میلیون تومان نرخ‌گذاری شده است و همه شرکت‌ها و ایرلاین‌ها موظف شدند نسبت به ارائه بلیت با این قیمت‌ها اقدام کنند.

قیمت پروازها از مبدا تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و تبریز به فرودگاه نجف در مسیر یک‌طرفه نیز ‌سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.

سازمان هواپیمایی کشوری امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام سازمان حج و زیارت مبنی بر آغاز تحویل ویزا به زائران عتبات عالیات، مسافران می توانند با مراجعه به سایت شرکت های هواپیمایی داخلی و دفتر خدمات مسافرت هوایی معتبر نسبت به تهیه بلیت پروازهای اربعین حسینی با قیمت مصوب اقدام کنند.

همچنین بنا به اعلام قبلی و دستور سازمان حج و زیارت، ثبت نام در سامانه سماح، داشتن تست PCR منفی با اعتبار حداقل ۷۲ ساعت، کارت واکسن دو دُز و داشتن ویزای معتبر از الزامات صدور بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی برای سفر اربعین به شمار می رود.

برچسب ها: فروش ، بلیت ، اربعین ، اربعین 1400
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار