عضو شورای اسلامی شهر زنجان از برنامه‌ریزی انجام شده برای ایجاد ۱۰ بازارچه در سطح شهر خبر داد و گفت: ایجاد چهار بازارچه در شهرک پونک، گلشهر، عاصم زنجانی و کوی فرهنگ مصوبه کمیسیون دارد.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 15 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان امروز برگزار و چندین لایحه بررسی و تصویب شد.

در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به حمله تروریستی شاهچراغ اشاره و ابراز امیدواری کرد، عوامل این جنایت هر چه زودتر تنبیه شوند.

تخصیص اعتبار به پارکینگ طبقاتی سعدی از جمله لوایح مصوب در این جلسه بود که بنا به گفته شهردار و همچنین حسین حمزه‌لو پاک در آستانه افتتاح است و با تخصیص ۸ میلیارد تومانی بهره‌برداری آن تسریع خواهد شد.

تخصیص اعتبار ۲ میلیارد تومانی برای احداث فرهنگسرا در پارک خانواده غرب زنجان دیگر مصوبه این جلسه بود.

چند مصوبه جلسه هم مربوط به اصلاح عناوین موجود در بودجه بود و همچنین آسفالت معابر شهری بود.

حسین حمزه‌لو پاک، عضو شورای اسلامی شهر زنجان هم در این جلسه از برنامه‌ریزی انجام شده برای ایجاد ۱۰ بازارچه در سطح شهر خبر داد و گفت: ایجاد چهار بازارچه در شهرک پونک، گلشهر، عاصم زنجانی و کوی فرهنگ مصوبه کمیسیون دارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان زمان پیش‌بینی شده برای احداث بازارچه‌ها را چهار ماه اعلام و تصریح کرد: اقدامات لازم برای ساماندهی و قیمت گذاری در این بازاچه‌ها به صورت همزمان در حال انجام است.

حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی دیگر عضو شورای شهر زنجان در این جلسه هم به فعالیت چند بازارچه شهری در زنجان و رها شدن این اماکن اشاره و تصریح کرد: هر چند تدبیر ایجاد بازارچه با هدف رفاه حا شهروندان قابل تقدیر است، ولی باید متوجه بود که چند بازارچه در این شهر به حال خود رها و کنترلی روی آن وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی از بازارچه‌ها از جمله بازارچه خیابان ضیایی تبدیل به انباری شده است، ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این حوزه باید مفید باشد تا مردم رغبت به استفاده داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار