استاندار قزوین گفت: دیروز نامه انصراف از شکایت شهرداری همدان گرفته شد که از استاندار و شهردار همدان بابت پیگیری‌ها تشکر می‌کنیم و اگر نهایی شود سه امتیازی که به دلیل شکایت باشگاه همدانی کسر شده بود، به حساب شمس آذر بر می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ 13 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدمهدی اعلایی صبح امروز در حاشیه بازدید از مراحل نهایی آماده سازی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین جهت میزبانی در لیگ برتر اظهار کرد: موضوع میزبانی قزوین در مسابقات لیگ برتر قطعی شده و براساس بازدید‌های انجام شده از سوی سازمان لیگ امکان برگزاری مسابقات در قزوین وجود دارد.

وی افزود: بعد از قطعی شدن حضور شمس آذر در مسابقات لیگ برتر فوتبال کمیته‌ای در استان شکل گرفت که زیرساخت‌های لازم را تامین کند و علی رغم محدودیت‌های بودجه‌ای بخش عمده‌ای از اقدامات با بودجه استان تامین شده است، البته متولی اصلی بازسازی و آماده سازی سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بوده است که بخشی از تعهدات را انجام داده و بخش دیگر هم در حال انجام است.

استاندار قزوین با بیان اینکه تمام تعهدات استانی و حتی موارد بیشتر هم برای آماده سازی ورزشگاه انجام شده است، گفت: در بخش پارکینگ فضا برای پارک خودرو به اندازه کافی وجود دارد و شهرداری باید نسبت به مناسب سازی محیط اقدام کند که در این زمینه هم هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود ورزشگاه بر اساس استاندارد‌های موجود برای حضور بانوان مناسب سازی شده و از سازمان لیگ درخواست داریم که مجوز حضور بانوان در ورزشگاه سردار آزادگان را برای همه بازی‌های تیم شمس آذر فراهم کند.

این مسوول همچنین به حواشی روز‌های اخیر پیرامون شکایت از تیم شمس آذر و کسر امتیاز از آن اشاره کرد و گفت: دیروز نامه انصراف از شکایت شهرداری همدان گرفته شد که از استاندار و شهردار همدان بابت پیگیری‌ها تشکر می‌کنیم و اگر نهایی شود سه امتیازی که به دلیل شکایت باشگاه همدانی کسر شده بود، به حساب شمس آذر بر می‌گردد.

استاندار قزوین در پایان اضافه کرد: برای کمک مالی به تیم شمس آذر کمیته‌ای تشکیل شده و مذاکراتی هم با چندین شرکت با گردش مالی بالا انجام شده که در این زمینه هم در آینده نزدیک به نتایج مثبتی خواهیم رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار