شهردار سرابله:
شهردار سرابله گفت: شهرداری سرابله برای خدمات رسانی به زائران در همایش معنوی پیاده روی اربعین حسینی آمادگی کامل دارد
کد خبر: ۱۱۱۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 13 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ روح‌الله پری زاده اظهار کرد: پروژه های در سطح شهرستان در حال انجام است که بطور مستمر در حال پایش و ارزیابی می باشد که امیدواریم با جدیت و حرکت جهادی شاهد اربعینی متفاوت در حوزه زیرساخت باشیم.

وی افزود: این شهر با به کارگیری همه ظرفیت ها و توان خود برای اربعین حسینی آماده شده تا به زائران امام حسین (ع) خدمات رسانی کند.  

پریزاده عنوان کرد: شهرداری همراه با دیگر نهادها در حال آماده سازی شهر برای استقبال از زائران اربعین حسینی است.

شهردار سرابله‌ در ادامه از آمادگی از نظر فضای شهری ، ارائه خدمات ، مدیریت پسماند ، وضعیت پارک‌ها ، زیباسازی شهری ، ایمنی و تمهیدات آتش‌نشانی صورت گرفته خبر داد و گفت: همه با عشق به سرور سالارشهیدان امام حسین (ع) شبانه روز به زوار خدمات مطلوب ارائه می دهند.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده امیدواریم شهرداری در حوزه خدمات شهری با تمام توان وارد میدان خدمت رسانی اربعین گردند.

شهردار سرابله با بیان اینکه کار برای زوار امام حسین(ع) خستگی‌ناپذیر است ، ادامه داد: شهرداری همپای مردم در آماده سازی شهر گام برمی‌دارد و در این راستا تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی آماده سازی، تسطیح و آماده سازی محل برای احداث موکب ، آماده سازی محل اسکان  جهت استفاده زائرین اربعین، نصب بنر به مناسبت ایام اربعین در نقاط مختلف شهر، ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابانهای اصلی شهرو آماده سازی سرویس های بهداشتی عمومی در نقاط محتلف شهر را نیز از اقدامات شهرداری عنوان کرد.

گفتنی است شهر سرابله بعنوان ورودی عتبات عالیات درایام اربعین پذیرای هزاران زائر حرم حسینی می باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار