ائمه جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیستم مردادماه ضمن پرداختن به موضوع انتخابات و تأکید بر حضو پرشور در این صحنه سیاسی، خواستار برخورد جدی با قاچاق سوخت به ویژه در شرق استان شدند.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 11 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌السلام دانشی امام جمعه بم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بم یکی از مطالبات مردم شهرستان بم را ساماندهی سوخت دانست و اظهار کرد: باید قاچاق سوخت و غارت سوخت در کشور و استان کرمان پیگیری شود.

خطیب جمعه بم گفت: پول قاچاق سوخت حرام است و عده‌ای حرام‌خور با قاچاق سوخت مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده‌اند. مسؤولان باید پیگیر موضوع قاچاق سوخت باشند و استاندار کرمان جلو غارت بیت‌المال در استان کرمان را بگیرد.

رعایت حجاب مطالبه عمومی است

وی خاطرنشان کرد: ابراز ناراحتی مردم از بی‌حجابی و بدحجابی در کشور بجا و بحق است. قرار نیست نظام با بی‌حجابی کنار بیاید. رعایت حجاب مطالبه عمومی مردم است و باید حجاب در جامعه رعایت شود.

دانشی با ابراز گله‌مندی از مدیران کارخانه خودروسازی مدیران خودرو گفت: مسؤولان باید از کارگران این کارخانه حمایت کنند، چون فشار زیادی بر کارگران تحمیل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پرداخت و عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی عصاره یک ملت است. ملت عزیز با حضور پرشور و شعور سیاسی بهترین مجلس را رقم بزنند و بار دیگر دشمنان ایران را نا امید کنند.

افراد باتقوا وارد صحنه انتخابات شوند

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان نیز با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: از خبرنگاران عرصه خبر که با صداقت ضمن جهاد تبیین به جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند تشکر می‌کنیم.

وی ابراز داشت: شهید صارمی اهل صداقت، تواضع، امانتداری، انصاف و مسؤولیت‌پذیر بود و در یک کلام روحیه جهادی و انقلابی داشت و در راستای تقویت اسلام و نظام اسلامی گام برداشت.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: سردار دلها، چون روحیه جهادی و انقلابی داشت و در تمام بحران‌ها در کنار مردم و در خدمت مردم بود برجسته شد.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به آغاز پیش ثبت‌نام برای مجلس شورای اسلامی، گفت: افراد با تقوا که احساس می‌کنند می‌توانند به مردم و نظام خدمت می‌کنند حتما وارد این عرصه شوند و ثبت‌نام کنند تا مردم با دید بازتری نمایندگان را انتخاب کنند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: موکب بنت‌الحسین بخش طغرالجرد در ایام اربعین خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی دارد که جا دارد مردم این موکب را حمایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار