باربیری موفق شد 125 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد و رکورد طول مدت روزه گرفتن را به نام خود ثبت کند.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 09 August 2023

آگوستینو "آنگوس" جوزپه باربیری (1939 تا 1990) مردی اسکاتلندی بود که از ژوئن 1965 تا ژوییه 1966 به مدت 382 روز روزه گرفت. وی طی این مدت با مصرف چای، قهوه، آب گازدار و ویتامین ها در خانه ای در تیپورت، اسکاتلند زندگی می کرد. باربیری به طور مرتب برای ارزیابی پزشکی به بیمارستان مریفیلد مراجعه می کرد. 

باربیری موفق شد 125 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد و رکورد طول مدت روزه گرفتن را به نام خود ثبت کند. پزشکان برای کاهش وزن وی یک دوره روزه داری کوتاه را برنامه ریزی کرده بودند، اما باربیری اعتقادی به این برنامه نداشت و برای رسیدن به وزن دلخواه خود بر روزه داری طولانی مدت پافشاری کرد.

روزه

باربیری برای 382 روز (یک سال و 17 روز) که در 11 ژوییه 1966 به پایان رسید، فقط ویتامین ها، الکترولیت ها، مخمر (منبعی از تمام اسیدهای آمینه ضروری) و نوشیدنی های بدون کالری مانند چای، قهوه و آب معدنی مصرف کرد. وی گاهی اوقات مقدار کمی شیر و/یا شکر همراه با نوشیدنی های خود مصرف می کرد.

در زمان آغاز دوره روزه گرفتن، وزن باربیری 207 کیلوگرم بود و زمانی که به هدف 82 کیلوگرم خود رسید، آن را متوقف کرد. وی به طور میانگین کاهش 327 گرم از وزن خود در روز یا 10 کیلوگرم در ماه را تجربه کرد.

پس از رسیدن به وزن دلخواه، باربیری موفق شد آن را حفظ کند. پنج سال پس از پایان دوره روزه داری، وی 89 کیلوگرم وزن داشت. پس از کاهش وزن، وی به واریک نقل مکان کرد. باربیری در سپتامبر 1990 درگذشت. وی دو فرزند پسر داشت.

روزه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار