سمنان- استاندار سمنان گفت: بحث تقویت فعالیت بومگردی‌های فعال و راه اندازی بومگردی‌های جدید در استان به مثابه یک راهبرد برای توسعه گردشگری دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 08 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: اجرای بازی‌های بومی محلی، معرفی صنایع دستی و محصولات و آئین‌های سنتی مناطق گردشگری استان در قالب جشنواره‌های ویژه این امر، نشاط اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بحث تقویت فعالیت بومگردی‌های فعال و راه اندازی بومگردی‌های جدید در سطح استان با جدیت دنبال شود، افزود: معرفی روستا‌های هدف گردشگری یکی دیگر از مباحثی است که باید به صورت ویژه مَد نظر ستاد اجرایی خدمات سفر و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان، نیازمند یک نگاه و رویکرد ملی و تخصیص اعتبارات مطلوب در سطوح ملی است، گفت: مدیریت خدمات ارائه شده توسط مجتمع‌های بین راهی و ساماندهی و بهبود وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در این مجتمع‌ها، با جدیت دنبال شود.

هاشمی گفت: خدمت به زائران امام رضا (ع) در سطح استان باید تقویت شود، در راستای توسعه گردشگری و افزایش مدت ماندگاری مسافر، تدبیر لازم برای تخصیص اعتبار ویژه راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی اتخاذ شود.
منبع/مهر

برچسب ها: سمنان ، بومگردی ، گردشگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار