رئیس دادگستری شهرستان مرودشت گفت: با صدور دستور ریاست قوه قضاییه، دادگستری مرودشت موضوع صدور اسناد مالکیت اراضی تحت تملک میراث فرهنگی در مجموعه‌های تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب را در دستور کار قرار دارد و این اسناد در سریع‌ترین زمان ممکن صادر خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ 08 August 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: علی‌اکبر مظفری رئیس دادگستری شهرستان مرودشت، در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان فارس، طی مصاحبه‌ای اظهار کرد: در نتیجه پیگیری‌ها و دستورات قضایی، محل احداث کمپِ موضوع ماده ۱۶ پیرامون ترک اعتیاد در حریم درجه یک تخت جمشید، فنس‌کشی شده است؛ مقرر شده در صورت تصویب دولت و موافقت میراث فرهنگی، کمپ مزبور در محل مورد اشاره احداث گردد و در غیر اینصورت به مکان دیگری منتقل شود.

رئیس دادگستری شهرستان مرودشت بیان داشت: با صدور دستور ریاست قوه قضاییه، دادگستری مرودشت موضوع صدور اسناد مالکیت اراضی تحت تملک میراث فرهنگی در مجموعه‌های تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب را در دستور کار قرار دارد و این اسناد در سریع‌ترین زمان ممکن صادر خواهند شد.

مظفری همچنین تصریح کرد: اقدامات عاجلی نیز برای رفع مشکلات گمرکی جهت ترخیص ابزار و تجهیزات مرتبط با مرمت آثار باستانی در مرودشت، با همکاری و مساعدت کمیته رفع موانع تولید در مرکز استان فارس در دستور کار دادگستری قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار