رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 07 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت السلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در راس هیئتی بلندپایه از مقامات قوه قضائیه وارد شیراز شد .

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بیست و سومین سفر استانی خود در بدو ورود به فرودگاه شیراز از سوی مقامات استان فارس از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار فارس مورد استقبال قرار گرفت و در سخنانی، استان فارس را استان ادبیات و شعر دانست که مفتخر به وجود مضجع مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) است.

رئیس قوه قضاییه افزود: در جریان سفر به استان فارس تلاش خواهیم کرد تا مسائل و مشکلات مرتبط با واحد‌های قضایی استان را برطرف کنیم.

رئیس دستگاه قضا بیان داشت: حل مسائل مرتبط با بنگاه‌های تولیدی استان فارس در راستای تحقق شعار سال و کمک به دولت در این جهت، از اهداف سفر استانی امروز است؛ بر همین اساس گزارشاتی پیرامون بخشی از مشکلات واحد‌های تولیدی استان فارس به دولت ارائه شد و دولت نیز موضوع را رصد و هیئت‌هایی را طی مدت اخیر برای رفع موانع تولیدی به این استان اعزام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: در جریان سفر امروز به استان فارس تلاش خواهیم کرد مسائل مربوط به حوزه ثبت اسناد استان را حل کنیم. همچنین در مسائل محیط زیستی استان نیز آن مقدار که دستگاه قضایی می‌تواند کمک‌رسان باشد، اهتمام خواهیم داشت.

وی ادامه داد : در جریان سفر امروز به استان فارس، تمهید مقدمات برای رفع آن دسته از مسائل حقوقی و قضایی به ویژه در حوزه اطاله دادرسی‌ها و رسیدگی به پرونده‌هایی که دارای شاکیان زیادی هستند، مدنظر خواهد بود.

 

در بدو ورود حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، فرزند شهید مدافع حرم «شجاعت علمداری» به نمایندگی از خانواده معظم شهدا و مردم استان فارس، مَقدم رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه را گرامی داشت.

رئیس قوه قضائیه قرار است پس از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ (ع) و قبور مطهر شهدای حادثه تروریستی با آرتین سرایدارن و خانواده وی دیدار کند.

بازدید از کارخانه روغن نباتی شیراز و بررسی راهکار‌های رفع موانع تولید این واحد تولیدی، بازدید از کارخانجات مخابراتی راه دور (آی تی آی) و اعلام بازگشایی این کارخانه پس از ۱۶ سال، دیدار با نخبگان پزشکی استان فارس، واگذاری سند پنج هزار خانوار شهرستان بختگان، حضور در شورای اداری استان و شورای قضایی فارس از دیگر برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به شیراز اعلام شده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار