مدیر مجموعه رویال پارک سرعین از افزایش ۲۵ درصدی ورودی آبگرم های معدنی در شهر سرعین خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 05 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایسنا، جعفر حیدزاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هتل آبدرمانی رویال پارک سرعین نقش مهمی در افزایش ورودی گردشگران به این منطقه دارد، گفت: در سال جاری شاهد افزایش ۲۵ درصدی ورودی آبگرم‌ها و هتل‌ها بوده ایم.

وی ادامه داد: هتل آبدرمانی رویال پارک، بزرگترین مجموعه آبدرمانی خاورمیانه و اولین عضو ایرانی اتحادیه آب‌های درمانی دنیا است به طوری که این هتل با هدف ارائه خدمات با کیفیت در مجاورت آبگرم گاومیش گلی سرعین احداث شده است.

مدیر مجموعه رویال پارک سرعین نقش اصلی هتل آبدرمانی رویال پارک در جذب گردشگران به شهرستان سرعین به شرح زیر اعلام کرد: هتل آبدرمانی رویال پارک با داشتن استخر‌های آبگرم و سرد، جکوزی، سونا و حمام ترکی، به گردشگران فرصتی برای استراحت و تفریح در آب فراهم می‌کند. این خدمات آبدرمانی باعث جذب گردشگرانی می‌شود که به دنبال تجربه‌ای آرامش‌بخش و تفریحی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین این هتل با امکانات شامل باشگاه ورزشی، رستوران‌های با منوی متنوع، کافه و لاندری است. این خدمات برای گردشگران جذابیت بالایی دارند و باعث می‌شوند تا اقامت آن‌ها در شهرستان سرعین طولانی‌تر شود.

کسب رتبه اول هتل پارک رویال در سایت تریپ ادوایزر

جعفرزاده با بیان اینکه هتل آبدرمانی رویال پارک در بحث اشتغالزایی نیز در این شهرستان اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: این هتل متشکل از کلینیک تخصصی آبدرمانی، ۱۳ استخر عمومی و خصوصی، واحد‌های اقامتی، ۱۵ اتاق استاندارد، پنج اتاق وی آی پی و جکوزی دار، هتل چهار ستاره ممتاز، آرایشگاه، سالن ورزشی بدنسازی، غار آرامش و اتاق بازی کودکان، مجموعه آبدرمانی، اسپا، سالن‌های ورزشی و هیدروتراپی می‌باشد.

وی ادامه داد: هتل آبدرمانی رویال پارک سرعین در نوروز۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است، و عنوان اولین هتل و مجتمع آبدرمانی خاورمیانه است که موفق به عضویت در اتحادیه Spawatter اروپا شده است.

به گفته وی، مجموعه هتل آبدرمانی رویال پارک سرعین با معماری فاخر و با چشم انداز کوه سبلان برای ارائه خدمات بی وقفه به میهمانان از آخرین متد‌های روز دنیا استفاده کرده و برای میهمانان مجموعه بالاترین کیفیت استاندارد اقامتی و خدمات آبدرمانی و اسپا را ارائه می‌دهد.

جعفر حیدرزاده با اشاره به اینکه هتل رویال پارک درسایت تریپ ادوایزر در بین هنل‌های استان اردبیل رتبه اول را کسب کرده است، افزود: رتبه‌بندی فوق بر اساس مراکز اقامتی به ثبت رسیده در وب‌سایت Tripadvisor و مطابق با نظرات کاربران صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار