روابط عمومی دانشگاه شیراز در مورد حادثه ضرب و شتم یکی آمران به معروف در باغ موزه نارنجستان قوام اطلاعیه صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 02 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در پی حادثه ضرب و شتم آمر به معروف در نارنجستان ، روابط عمومی دانشگاه شیراز در مورد حادثه ضرب و شتم یکی آمران به معروف مورخ ۱۴٠۲/۵/۸ در باغ موزه نارنجستان قوام که یکی از مکان‌های تحت نظر این دانشگاه است، اطلاعیه صادر کرد که بدین شرح است:

ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، دانشگاه شیراز رخداد ناگوار و تأسف بار جسارت و ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر در باغ موزه نارنجستان قوام در تاریخ ۱۴٠۲/۵/۸ را شدیداً محکوم نموده و موارد زیر را به آگاهی مردم شریف استان فارس و سایر هموطنان عزیز می‌رساند:

۱- حجاب از احکام اجتماعی و ضروریات دین مبین اسلام و جزئی از قوانین جمهوری اسلامی ایران است. بدیهی است پای بندی به حجاب اسلامی زمینه ساز ترویج حیا و عفاف در جامعه، حفظ و استحکام بنیان خانواده و افزایش سلامت و امنیت روانی در جامعه اسلامی است.

۲- دانشگاه شیراز بعنوان یکی از مهمترین مراکز علمی و فرهنگی کشور ضمن تأکید بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف در اماکن گردشگری و اداری، رعایت این فریضه الهی در همه معابر عمومی شهر را خواستار است.

۳- حمایت، تقویت و پشتیبانی همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مطالبه به حق مردم از مسئولین و مدیران محترم استان می‌دانیم.

۴- با توجه به اینکه فرد ضارب و نیز آمر به معروف و ناهی از منکر هر دو غیر دانشگاهی می‌باشند، از مسئولین ذیصلاح قانونی می‌خواهیم در سریعترین زمان ممکن همه ابعاد این رخداد تلخ را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

۵- مجدداً تأکید می‌گردد رعایت قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و بویژه حجاب و عفاف در کلیه اماکن وابسته به دانشگاه شیراز الزامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار