دکتر عسکری : اعمال زیبایی اعم از تزریق ژل – چربی – بوتاکس – نزد افراد سودجو و غیر پزشک علاوه بر آنکه عواقب جبران ناپذیری بر چهره شما میگذارد ریسک بزرگی در حوزه سلامت بشمار میرود چراکه عوارض ناشی از تزریق ژل و بوتاکس توسط افراد غیرپزشک بعضاً غیرقابل جبران و بسیار خطرناک خواهد بو
کد خبر: ۱۱۱۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 30 July 2023

 

به گزارش تابناک از گچساران ،دکتر حسین عسکری گفت : اعمال زیبایی اعم از تزریق ژل – چربی – بوتاکس – نزد افراد سودجو و غیر پزشک علاوه بر آنکه عواقب جبران ناپذیری بر چهره شما میگذارد ریسک بزرگی در حوزه سلامت بشمار میرود چراکه عوارض ناشی از تزریق ژل و بوتاکس توسط افراد غیرپزشک بعضاً غیرقابل جبران و بسیار خطرناک خواهد بو.


وی افزود : ما با چند مکانیزم میتوانیم پاسبان سلامتی مردم باشیم ، یک راه نظارت کارشناسان ما بر روند صحیح امورات توسط افراد مرتبط و متخصص در حوزه درمان می باشد که در این راستا اقداماتی صورت میگرد.
عسکری اضافه کرد : راه دیگر افزایش آگاهی مردم می باشد که ما به عنوان متولیان سلامت جامعه باید بکوشیم تا سطح دانسته های شهروندان را بالا ببریم تا در دام افراد سودجو نیفتند و دچار عوارض جانبی ناشی از اقدامات زیبایی نشوند.
وی تصریح کرد : با این پیش فرض وظیفه خود میدانیم تولید محتوا کنیم و با نصب بنر و تبلیغات در فضای مجازی به مردم کمک کنیم.
عسکری بیان کرد : از مردم شریف گچساران توقع داریم توصیه های علمی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان را جدی بگیرند تا درگیر عوارض جانبی ناشی از کارهای زیبایی نزد افراد غیرپزشک نشوند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با تأکید بر اینکه تزریق ژل و چربی اعمال صد درصد پزشکی است به شهروندان توصیه کرد: افراد همانطور که برای درمان بیماری قلبی و یا جراحی آپاندیس به فرد غیرپزشک مراجعه نمی‌کنند برای تزریق ژل و بوتاکس و به ویژه تزریق چربی، که اگر غیراصولی انجام شود منجر به عفونت‌های شدید خواهد شد و فرد را برای مدت‌ها درگیر خواهد کرد، به فرد غیرپزشک و غیرمتخصص مراجعه نکنند.
عسکری گفت : در صورت مشاهده اعمال زیبایی توسط افراد غیز پزشک با سامانه ۱۹۰ یا مراجعه به شبکه بهداشت اطلاع رسانی کنید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار