در پی به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهر یاسوج، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در گفتگویی به بیان جزئیاتی از تعقیب برخی عوامل این حادثه را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 23 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در سخنانی اظهار کرد: تشییع عاشورایی شهدای عزیزمان در استان، نشان داد مردم عزیز، فهیم و همیشه در صحنه استان واقف هستند که چه چشم‌هایی در طول شبانه روز بیدارند و چه قامت‌های استوارند تا امنیت و آسایش را برای هم میهنان به ارمغان بیاورند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه ضمن عرض تسلیت و تبریک به نیرو‌های پلیس در از دست دادن همکاران شان افزود: با رشادت سبز پوشان نیروی انتظامی تعدادی از عواملی که در این جنایت دست داشتند، در صحنه دستگیر و با قرار بازداشت موقت در زندان هستند.
وی در ادامه گفت: سایر عوامل دخیل در این جنایت شناسایی شده‌اند و تحت رصد نیرو‌های امنیتی و انتظامی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: دادگستری کل و دادسرای مرکز استان، مطابق قانون این افراد را به سزای عمل ننگین شان خواهد رساند.
ملک حسینی در ادامه ضمن اشاره به صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا تصریح کرد: امروز توفیق داشتیم برای عرض تسلیت، خدمت خانواده‌های این شهیدان عزیز برسیم، اما رفتار بزرگ منشانه خانواده‌های این شهدای عزیز، اگرچه دلشان محزون بود، اما سرافراز بودند و با سربلندی بسیار خوب همه ما را شرمنده کردند.
وی گفت: این شهدای عزیز در چنین خانواده‌هایی پرورش یافتند و خداوند به همه ما توفیق بدهد که بتوانیم در مسیر این شهدا گام برداریم.
این مقام قضایی به کسانی که به نحوی بخواهند امنیت جامعه را مخدوش نمایند، هشدار داد و گفت: امنیت بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به انسان داده است و خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی، امنیت مردم هست و دیدیم که نیروی پلیس با جانشان و عزیزتر از جان که هیچ دارایی برای انسان نیست، پای امنیت مردم بودند و به یاری خداوند ما هم در دستگاه قضایی، با تمام توان در کنار پلیس، در راه تأمین امنیت پایدار مردم عزیزمان و جامعه، قدم خواهیم برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار