مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ممسنی گفت: معمولا ۶۰ تا ۷۰ درصد از محصول تاکستان‌ها در شهرستان به صورت غوره برداشت که پیش‌بینی می‌شود بیش از چهل هزار تن محصول غوره روانه بازار مصرف گردد که علاوه بر مصرف داخلی شهرستان به سایر نقاط استان فارس و حتی به دیگر نقاط کشور نیز ارسال می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 21 July 2023

تابناک فارس به نقل از گیتی آنلاین: سید علی حسینی با بیان اینکه ارقام غالب انگور کشت شده در این شهرستان شامل لرکشت (شیرازی)، ریش بابا، سمرقندی و عسکری می‌باشد، گفت: برداشت غوره از اواخر تیرماه آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین اظهار نمود: معمولا ۶۰ تا ۷۰ درصد از محصول تاکستان‌ها در شهرستان به صورت غوره برداشت که پیش‌بینی می‌شود بیش از چهل هزار تن محصول غوره روانه بازار مصرف گردد که علاوه بر مصرف داخلی شهرستان به سایر نقاط استان فارس و حتی به دیگر نقاط کشور نیز ارسال می‌گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ممسنی بیان کردند: سالم بودن و عدم استفاده از سموم شیمیایی در باغات انگور دیم این شهرستان باعث شده که غوره تولید شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و سالیانه گردشگران زیادی از سراسر کشور و حتی خارج از کشور همزمان با برداشت غوره به این منطقه بیایند.

برچسب ها: برداشت ، غوره ، ممسنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار