امسال ۳۸۵ میلیارد ریال اعتبار از محل آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 14 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شهردار دوگنبدان در نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر گفت: از مجموع ۳۸۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به شهرداری۲۶۰ میلیارد ریال از محل آلایندگی و ۱۲۵ میلبارد ریال از محل ارزش افزوده است.
رضا قشقایی با بیان اینکه هم اکنون ۴۰ طرح از محل اعتبارات بحران، ارزش افزوده و درآمد‌های شهرداری در حال اجرا است افزود: این طرح‌ها در زمینه احداث کانال هدایت سیلاب، توسعه و اصلاح معابر است.
وی بیان کرد: همچنین برای آسفالت معابر این شهر بیش از هزار و ۳۱۴ تن قیر در سال جاری اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.
شهردار دوگنبدان گفت: امسال ۱۴۲ تن قیر برای مسکن مهر گچساران از سوی راه و شهرسازی استان به شهرداری دوگنبدان ابلاغ شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: طرح‌های زیادی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در روستا‌ها و مناطق محروم شهرستان‌های باشت و گچساران اجرا شد.
سید ناصر حسینی پور بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته در حوزه بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، زیرسازی، آسفالت و نوسازی مدارس هزینه شد.
تکمیل دریاچه مصنوعی و جاده سلامت، ساماندهی ورودی شهر، تکمیل پل پاسداران و احداث پل بین محلات رادک و سادات و ساماندهی محل دفن زباله دوگنبدان نیز از مهمترین مواد مطرح شده توسط اعضای شورای شهر در این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار