تیم ملی سپک تاکرا ایران با درخشش سه نفر از ورزشکاران کرمانشاهی خود توانست به مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی تایلند دست پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 13 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا نایب رییس انجمن‌های ورزشی استان کرمانشاه اظهار کرد: سی و ششمین دوره رقابت های جهانی سپک تاکرا در شهر کورات تایلند در شرایطی در حال برگزاری است که تیم ملی سپک تاکرای آقایان ایران موفق شد به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره دست پیدا کند.

اسماء محمدی افزود: تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها که سه نفر از بازیکنان کرمانشاهی به نام های سینا رضایی، رسول تندر و مهدی قبادی را در اختیار دارد در دور مقدماتی موفق شدند از سد تیم های سریلانکا و بل|یک بگذرند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

وی اضافه کرد: در مرحله نیمه نهایی ملی پوشان ایران مقابل تیم خوب چین تایپه به میدان رفتند که در نهایت توانستند حریف را شکست داده و به فینال راه پیدا کنند.

نایب رییس انجمن‌های ورزشی استان کرمانشاه یادآور شد: در فینال تیم ملی ایران در یک رقابت نزدیک به تیم امریکا که از وجود بازیکنان تایلندی سود می برد با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا دومین مدال مردان را در رقابت های امسال به خود اختصاص دهند.

وی افزود: تیم ملی بانوان ایران نیز که هدایت آن را رضا رستمی از کرمانشاه برعهده داشت توانست در بخش چهار نفره با قبول شکست برابر تیم مالزی عنوان سوم این رقابت ها را بدست آورد.

محمدی ادامه داد: در رقابت های هوپ تاکرا (بسکتبال تایلندی) نیز که با حضور ۱۲ تیم تایلند، ویتنام، لائوس، سریلانکا، برونئی، ژاپن، هندوستان، پاکستان، آمریکا، آلمان و بنگلادش به همراه ایران برگزار شد ملی پوشان ایران که از ۲ بازیکن کرمانشاهی به نام های مهدی قبادی و محمد صفایی بهره می بردند موفق شدند با کسب ۳۰۰ امتیاز صاحب گردن آویز برنز شوند.

در مسابقات جهانی سپک تاکرا که از تاریخ ١٨ تا ٢۵ تیر در شهر کورات کشور تایلند برگزار می شود تیم کشورمان در ۲ بخش آقایان (بزرگسالان و زیر ۲۱ سال) و بانوان شرکت کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار