مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن اشاره به همکاری این نهاد با شهرداری شیراز، گفت: در صورت تامین زمین کار ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی این بنیاد تا دو ماه آینده در شیراز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 27 June 2023

تابناک فارس به نقل از تسنیم : ابراهیم بیانی با اشاره به جلسه با شهرداری و شورای شهر شیراز، اظهار داشت: بیمارستان 600 تختخوابی بنیاد شهید با هدف ارائه خدمات درمانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین عموم شهروندان احداث خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: قرار است 100 تخت این بیمارستان، به جانبازان اعصاب و روان و 500 تخت دیگر به سایر بخش‌های مورد نظر اختصاص یابد.

وی با اشاره به تعامل بین بنیاد شهید و شهرداری شیراز، گفت: مقرر شد که شهرداری شیراز بحث تامین زمین را عهده‌دار شده و بودجه 5 هزار میلیارد تومانی ساخت این مرکز درمانی از محل اعتبارات داخلی سازمان و با مساعدت‌های دولتی تامین شود.

بیانی ادامه داد: مقرر شد که شهرداری شیراز برای ساماندهی قبور مطهر شهدا و بهسازی و مرمت گلزار‌های شهدای این کلانشهر، به ویژه در دارالرحمه اقدامات لازم را اجرایی و سنگ‌های فرسوده را تعویض و سایبان‌های معیوب را بهسازی کند.

وی از اقدامات شهرداری شیراز در خصوص نصب تابلو‌های تصاویر شهدا در معابر شهری قدردانی و خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد تابلو‌های جدید و با کیفیت از تمثال شهدا در ورودی‌های شهر شیراز و معابر شهری نصب شود.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری بین بنیاد شهید فارس و شهرداری شیراز در آینده شاهد اقدامات خوبی در حوزه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

انتهای پیام/424/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار