کد خبر: ۱۱۱۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ 20 June 2023

روتس بلوئر در واقع یک اصطلاح عمومی و رایج برای انواع بلوئرهای چرخشی جابجایی مثبت است. این تجهیزات از مهم ترین بخش های هر صنعت تولیدی و فرآوری هستند و کاربردهای صنعتی بسیار گسترده ای دارند. انتخاب یک روتس بلوئر مناسب می تواند به افزایش تولید و کارایی فرآیند در محل کار کمک کند. شرکت رادوکو یکی از برترین و معتبر ترین تامین کنندگان صنعتی است که امکان خرید انواع قطعات از جمله روتس بلوئر را فراهم آورده است. اگر به دنبال بهبود کسب و کار خود هستید، راهنمای خرید روتس بلوئر را از دست ندهید.

معرفی برندها

روتس بلوئر نامی آشنا در صنایع است که برای فشرده سازی هوای ثابت کاربرد دارد. با توجه به اهمیت این دستگاه در فرآیندها و فعالیت های صنعتی، برندهای بسیاری در راستای عرضه این محصولات اقدام کرده اند. اما با وجود برندهای مختلف چگونه می توانیم قطعه مناسب برای نیاز سیستم خود را پیدا کنیم؟ بیایید برخی از بهترین سازندگان روتس بلوئرها را بشناسیم:

  1. ارزن تکنولوژی برتر بازار

ارزن یکی از شناخته شده ترین و مبتکر ترین تولید کنندگان دستگاه های فشرده سازی هوا و گاز است. این کمپانی با سابقه اولین بلوئر جابجایی مثبت را نیز، در اروپا تولید و عرضه کرد. بنابراین لازم است که در راهنمای خرید روتس بلوئر ابتدا به معرفی این برند بپردازیم.

دمنده های جابجایی مثبت ارزن برای کار مداوم ایده آل بوده و استقامت بالایی دارند. در ضمن در طیف وسیعی از صنایع اعم از تصفیه آب و فاضلاب، صنعت گاز، تبرید فرآیند و ... می توانید از آن ها استفاده کنید. محصولات ارزن راهکاری کارآمد، مجهز به سیستم کنترل هوشمند، مدرن و به صرفه برای شما هستند.

راهنمای جامع خرید روتس بلوئر

  1. لانگ تک ارائه دهنده استانداردهای دقیق کیفیت

یکی دیگر از برندهای معروف و با کیفیتی که در راهنمای خرید روتس بلوئر می بایست معرفی کنیم، لانگ تک است. روتس بلوئرهای لانگ تک با استفاده از ماشین آلات CNC پیشرفته مونتاژ شده اند و امکان اندازه گیری دقیق را برای پمپاژ کارآمد تر فراهم می کنند. از جمله ویژگی های خوب جدید ترین تولیدات لانگ تک می توان به این موارد اشاره کرد: کاهش ارتعاشات، خروجی روغن و گرد و غبار، روغن کاری، جریان پایدار تر، تغییرات فشار کم تر و کاهش نویز.

همچنین برخی کاربردهای متنوع محصولات این شرکت عبارتند از:

  • انتقال پنوماتیک
  • تصفیه خانه های فاضلاب
  • سیستم های لجن فعال
  • سیستم های جابجایی خلاء
  • سیستم های خشک کن
  • فیلترها
  • بیمارستان ها
  • دندانپزشکی ها
  1. راهنمای خرید روتس بلوئر پدرو گیل

این کمپانی بیش از 100 سال است که بلوئرهای پیشرفته و با کارایی و دوام عالی را به سراسر جهان ارائه می دهد. خدمات پس از فروش کارآمد، کاهش نویز و صرفه جویی در فضا از جمله مزایای تولیدات این برند است. روتس بلوئرهای پدرو گیل برای سهولت در نگهداری طراحی شده اند و در عرض چند دقیقه می توانید قطعات آن را تعویض کنید.  

راهنمای جامع خرید روتس بلوئر

خرید روتس بلوئر

موارد فنی مهم هنگام خرید

همان طور که می دانید هنگام خرید قطعات صنعتی باید به فاکتورهای بسیاری توجه کرد. بهره وری و توسعه کسب و کار شما به انتخاب صحیح تجهیزات بستگی دارد. بنابراین حین تصمیم گیری حتما به راهنمای خرید روتس بلوئر زیر دقت نمایید:

  • تعیین مقدار جریان حجمی و فشار هد

محاسبه حجم، جریان، فشار و مصرف برق دستگاه برای انتقال موثر مواد به خط تولید ضروری است. با تعیین این فاکتورها قادر هستید موادی را که برای سیستم خود نیاز دارید، مشخص نمایید. بنابراین مطمئن شوید که فشار و دبی مورد نیاز را می توانید به درستی ارزیابی کنید تا دمنده متناسب با فعالیت خود را بیابید.

  • رتبه بندی عملکرد

رتبه بندی عملکرد بلوئر روتس تحت تاثیر عواملی مانند سرعت و رتبه بندی موتور، صدا و حرارت است. بر همین اساس توصیه می کنیم از سرعت چرخش دنده ها و اسب بخار کل اطمینان حاصل نمایید. برای کاهش نویز نیز به سراغ بلوئرهای دارای تنظیمات خاص و یا عایق های صدا خفه کن بروید. در ضمن به خاطر داشته باشید که عملکرد کارآمد روتس بلوئرها به تنظیم صحیح و موثر دما در داخل سیستم وابسته است.

  • دوام تجهیزات

دوام دمنده دیگر فاکتور مهمی است که حین خرید باید مد نظر قرار دهید. این ویژگی را به کمک عواملی نظیر متریال استفاده شده، انطباق با استانداردها و الزامات نگهداری می توانید آزمایش کنید. در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری، از خدمات پس از فروش تامین کننده خود اطمینان یابید.    

  • هزینه روتس بلوئر

هنگام خرید تجهیزات برای سیستم خود، قیمت روتس بلوئر را با مشخصات آن مقایسه کنید. به دنبال تامین کننده هایی باشید که قطعات مقرون به صرفه، با دوام و قابل اعتمادی را ارائه می دهند. در این راستا پیشنهاد می کنیم از وبسایت رادوکو بازدید نمایید.   

از کجا بخریم

دیگر نکته مهمی که در راهنمای خرید روتس بلوئر باید به آن اشاره کنیم، نحوه انتخاب عرضه کننده محصول است. شما برای پشتیبانی و بهبود فرآیندهای صنعتی خود به دمنده هایی کارآمد و فروشنده ای قابل اعتماد احتیاج دارید. برای یافتن یک تامین کننده خوب به موارد زیر توجه کنید:

راهنمای جامع خرید روتس بلوئر

  • ارائه کیفیت بالا و پاسخگویی

تامین کننده باید در قبال کیفیت قطعات و معامله مسئولیت پذیر باشد و در صورت بروز مشکل برای رسیدگی به آن تلاش کند. بنابراین هنگام انتخاب، به دنبال این ویژگی کلیدی باشید و مطمئن شوید که عرضه کننده صنعتی مد نظر، توانایی برآورده کردن الزامات شما را دارد. به کمک راهنمای خرید روتس بلوئر نیازهای صنعت خود را تعیین و از فروشنده ای معتبر خرید نمایید.

  • راه های ارتباطی آسان

شما باید بتوانید به راحتی با شرکت عرضه کننده روتس بلوئر ارتباط برقرار کرده، تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید. ارتباط موثر از مشکلاتی نظیر تاخیر در تولید، عدم انطباق محصول با خواست مشتری و بسیاری مسائل دیگر جلوگیری می کند.

  • بازدید و ممیزی تامین کننده

تنها راه مطمئن برای تایید قابلیت های یک عرضه کننده، بازدید و بررسی است. بدین ترتیب می توانید از مجوزها، تنوع و کیفیت تجهیزات و سایر نکات مذکور اطمینان حاصل کنید. علاوه بر بازدید حضوری، بازخورد خدمات و محصولات یک شرکت را از مشتریان سابق آن ها پیگیری نمایید.

خدمات پس از فروش چقدر مهمه

آخرین موردی که در راهنمای خرید روتس بلوئر بررسی می کنیم، اهمیت خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده تجهیزات صنعتی است. این خدمات در واقع حمایتی است که بعد از خرید محصول، به شما عرضه می گردد و اعتبار و اصالت فروشنده را نشان می دهد.

شما به عنوان خریدار روتس بلوئر باید بتوانید پس از معامله هم با کارشناسان شرکت تماس بگیرید. آن ها موظفند مشتریان را در نصب، نگهداری یا راه اندازی محصول راهنمایی کنند و در صورت وجود نواقص بلافاصله جهت تعویض آن اقدام نمایند. خدمات پس از فروش خوب، رضایت مشتری و خرید سودمند را تضمین می کند.

در هر صنعتی مانند غذا، مواد شیمیایی، خمیر و کاغذ، معدن، فلزات و ...، روتس بلوئرها مطرح هستند. بررسی دقیق عرضه کنندگان و خرید آگاهانه تجهیزات، جهت پیشبرد اهداف صنایع مذکور ضروری است. شرکت رادوکو با سابقه فعالیت طولانی در حوزه واردات و تامین تجهیزات صنعتی خارجی و داخلی برای خدمت گزاری حاضر است. جهت دریافت مشاوره تخصصی، کسب آگاهی در مورد قیمت انواع بلوئر و همچنین خرید قطعات صنعتی از وبسایت رادوکو بازدید کنید و با شماره های ارائه شده تماس بگیرید.  

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار