فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه امروز کسی نباید درباره قضیه حجاب کوتاه بیاید، تصریح کرد: شهدا خود را برای حفظ حجاب فدا کردند.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 20 June 2023

فرمانده سپاه اتمام حجت کرد/ کسی حق ندارد در قضیه «حجاب» کوتاه بیاید/ شهدا رفتند تا ولایت بماند

به گزارش «تابناک البرز» «سردار علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسم تشییع شهید شجاعی که با حضور باشکوه مردم کرج انجام شد، اظهار کرد: زمانی که شهید شجاعی زنده بود، همرزمانش پس از شهادت در این مسیر تشییع می‌شدند و او نیز آرزو داشت همانند دیگر همرزمانش در این مسیر تشییع شود و امروز پس از ۴۰ سال این شهید به آرزوی خود رسید.

وی با بیان اینکه نخستین قطره خون شهید که به زمین ریخته می‌شود خداوند او را می‌آمرزد، اظهار کرد: شهدا باب المراد هستند و خون پاک این شهدا است که به جامعه امنیت می‌دهد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز راه شهدا را راه رمزآلودی دانست که فقط کسی که در راه خداوند شهید می‌شود می‌تواند به رمز و راز آن راه پی ببرد به طوری که حضرت علی (ع) که با داشتن صدها فضیلت فقط تنها زمانی که ضربه خورد گفت «به خدای کعبه رستگار شدم» و زمانیکه شهید شد رستگار شد.

حیدرنیا با بیان اینکه هر شهید در روز محشر می‌تواند ۷۰ هزار نفر را شفاعت کند، افزود: ما روزی که هیچ مالی و فرزندی به کارمان نمی‌آید و روزی که همه از هم فرار می‌کنند دلخوش به شفاعت این شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: این شهید با آمدن خود بار دیگر فضای شهر و استان را شهدایی کرد و عطر خوش گلهای بهشتی را در دیارمان پخش کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: این شهدا رفتند تا ولایت بماند و جان عزیز خود را در راه ولایت مداری تقدیم اسلام کردند و خون پاک خود را دادند تا چادری از سر زن مسلمان و دختر شیعه نیفتد.

وی ادامه داد: کسی حق ندارد در هر جایگاهی و مسئولیتی به خون این شهدا بی حرمتی کند چرا که حجاب واجب شرعی است.

حیدرنیا با بیان اینکه امروز کسی نباید در خصوص قضیه حجاب کوتاه بیاید، گفت: این شهدا همچون حضرت علی اکبر (ع) تکه تکه شدند و برای دفاع از ناموس و غایت ارضی این نظام رفتند و کسی نباید به خون آنها بی احترامی کند.

وی افزود: هر بار که این شهدا می‌آیند به ما تذکر می‌دهند به خصوص به مسئولان و هیچ مسئولی نمی‌تواند در خصوص حجاب این واجب شرعی و سیاسی کوتاه بیاید.

وی تاکید کرد: هر روزی که شهیدی به خانه خود باز می گردد به تمام ما تذکر می‌دهد که در این دنیای فانی غرق نشویم.

پیکر شهید دوران دفاع مقدس «عیسی شجاعی» پس از ۴۰ سال دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

شهید «عیسی شجاعی» از شهدای دوران دفاع مقدس متولد دوم مردادماه سال ۱۳۴۴، نوزدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده و سال‌ها پیکر مطهرش جاویدالاثر بود.

پیکر پاک این شهید امروز پس از تشییع در شهرستان کرج برای به خاک سپاری در روز پنجشنبه هفته جاری به شهرستان طالقان اعزام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار