مسئول دارالقرآن بسیج سپاه فجر استان فارس گفت: تاکنون بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفردر سی‌امین جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج استان فارس ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 19 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمد مهدی درستکار افزود: ثبت‌نام در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی از ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه از طریق تارنمای quranbsj.ir ادامه دارد.
وی گفت: این جشنواره از مرحله مقدماتی تا نهایی در پنج مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها یا حوزه‌ای، شهرستانی، استانی، نیمه‌نهایی و مرحله کشوری برگزار می‌شود.
درستکار افزود: شهرستان‌های کوهچنار، فیروزآباد و نورآباد بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان را داشتند.
مسئول دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه زمان برگزاری مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها از ۲۰ تیر تا ۲۰ مردادماه همزمان با سراسر کشور خواهد بود، گفت: در این مرحله مسجد فعال قرآنی هر محله میزبان برگزاری شرکت کنندگان این مرحله خواهد بود و برگزیدگان به مرحله شهرستانی راه خواهند یافت.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان در مرحله شهرستانی از ۲۰ مرداد تا ۲۵ شهریور ماه به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان به مرحله استانی که از ۲۰ شهریور تا ۱۵ مهر برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.
مسئول دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس با بیان اینکه شرکت برای تمامی اقشار جامعه آزاد است و الزامی بر بسیجی بودن وجود ندارد، گفت: برای دریافت شیوه‌نامه داوری و جزئیات رشته‌ها متقاضیان می‌توانند به سایت دارالقرآن بسیج مراجعه یا عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۵ ارسال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار