فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات جامعه کار و تولید در دیدار با نمایندگان تشکلات عالی کارگری و کارفرمایی فارس و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان به مناسبت هفته کارگر، حفظ جنبه اعتدال در تنظیم روابط کارگران و کارفرمایان را امر مهمی دانست و افزود: شرایط به نحوی برای کارفرمایان ایجاد شده که کارگران امنیت شغلی ندارند و از سوی دیگر تولیدکنندگان نیز با مشکلاتی روبه رو هستند.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 02 May 2023

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس،سردار یدالله بوعلی در دیدار با نمایندگان تشکلات عالی کارگری و کارفرمایی فارس و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان به مناسبت هفته کارگر، حفظ جنبه اعتدال در تنظیم روابط کارگران و کارفرمایان را امر مهمی دانست و افزود: شرایط به نحوی برای کارفرمایان ایجاد شده که کارگران امنیت شغلی ندارند و از سوی دیگر تولیدکنندگان نیز با مشکلاتی روبه رو هستند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده که این نهاد به مشکلات و گره‌های جامعه با هدف کمک به حل آن ورود پیدا کند.
وی با تاکید بر این مطلب که هیچ رده‌ای از سپاه پاسداران حق دخالت در امور و وظایف مربوط به سایر ارگان‌های دولتی را ندارد، افزود: این نهاد انقلابی اما وظیفه دارد که به همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات جامعه یاری رساند.
سردار بوعلی در ادامه بر لزوم اصلاح قوانین در حوزه مربوط به کار و تولید تاکید و بیان کرد: نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی ظرفیت عظیمی هستند که می‌توان از آن برای اصلاح قوانین مربوط به این حوزه استفاده کرد.
وی فارس را استانی با ظرفیت‌های فراوان در زمینه علمی و توان مدیریتی عنوان کرد و گفت: موضوعات مرتبط با مسکن،معیشت و درمان کارگران مسائل مهمی است که باید به آن توجه کرد و اگر نیاز است حتی قوانین در این خصوص نیز اصلاح شود.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصمیم گیری و برنامه ریزی برای تامین مسکن کارگران خصوصا کارگرهای ساختمانی را امری مهم دانست و افزود: از ظرفیت همه ارگان‌ها خصوصا بخش تعاون و سپاه می‌توان برای خانه دار شدن کارگران بهره برد.
وی در در پایان برای آزادسازی زندانیان کارگر و تامین جهیزیه فرزندان کارگران و قشر کارگر این استان در حد توان مجموعه سپاه پاسداران فارس اعلام آمادگی کرد.
نمایندگان تشکلات عالی کارگری،کارفرمایی و تعاونگران فارس در ادامه این نشست درخواست ها و مطالبات جامعه کار،تلاش و تولید این استان را با فرمانده سپاه فجر و مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی فارس در میان گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار