ماجرای ضعف استان در طرح ملی مسکن در ذهن بیماری در کهگیلویه و بویراحمد تولید نشده است که قرار باشد با نسخه‌های طبیب حاذق رسانه‌ای! در کهگیلویه و بویراحمد به آن پاسخ داده شود!
کد خبر: ۱۱۰۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 17 April 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، چند روزی است که ماجرای ضعف برخی استان‌ها در طرح ملی مسکن تیتر اول رسانه‌ها شده است که در این میان کهگیلویه و بویراحمد هم گویا وضعیت نامناسبی دارد. این ماجرا برای کهگیلویه و بویراحمد که در آستانه میزبانی سفر دوم رئیس جمهور است، حساسیت‌هایی ایجاد کرده است و البته بیشتر از منتقدین گویا اطرافیان استاندار با تولید محتوا‌های بی سر و ته در حال گل به خودی زدن و روانه کردن استاندار به یک باتلاق هستند!
ماجرای ضعف برخی استان‌ها در طرح ملی مسکن یک پروژه رسانه‌ای محلی برای تخریب نیست که قرار باشد با تولید محتوا‌های محلی و انتشار گسترده آن در کهگیلویه وبویراحمد بر ان فائق آمد بلکه این خبر ناشی از سخنان رئیس جمهور و ماموریت وی به دو وزیر مهم خود برای بررسی ابعاد آن است که راه و چاره حل آن با تولیدات کوچه بازاری محقق نمی‌شود.
متاسفانه عامدانه یا از روی سهو و یا از روی نادانی عده‌ای در حال روشن نگه داشتن ماجرای ضعف استان در طرح ملی مسکن هستند و در صورت سهوی یا از روی نادانی بودن دخالت اطرافیان استاندار در این ماجرا، باید این افراد کاملا آگاه باشند که تولید هر محتوایی در این زمینه در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، مانند دست و پا زدن انسان گرفتار در باتلاق است لذا توصیه می‌شود که در شرایط فعلی از محور بودن حوزه استانداری در تولید محتوا‌های مرتبط با موضوع طرح ملی مسکن خودداری شود.
پاک کردن صورت مسئله‌ای که خود رئیس جمهور طرح کننده آن است با محتوا‌های رسانه‌ای می‌تواند مانند یک بومرنگ به سمت مسئولین استان برگردد و کار را خراب‌تر کند.

این چه خنده بازاری است که در خصوص محتواسازی طرح ملی مسکن ایجاد شده است؟ این چه توهینی است که با محوریت اطرافیان استاندار به رئیس جمهور می‌شود که آمار اشتباه شده است و یا آمار درست فرستاده نشده است؟ یعنی دفتر و دستک نظارتی رئیس جمهور اینقدر بی حساب و کتاب است که عملکرد طرحی به این مهمی اینگونه بازیچه امار و ارقام اشتباه شود؟! این چه تولید محتوای خبری است که یک روز توجیه سخن استاندار و دلیل ضعف مطرح می‌شود و فردای ان کلا اعلام می‌شود که اشتباه آماری است؟!
تغییر یک امر ضروری است
ماجرای ضعف استان در طرح ملی مسکن در ذهن بیماری در کهگیلویه و بویراحمد تولید نشده است که قرار باشد با نسخه‌های طبیب حاذق رسانه‌ای! در کهگیلویه و بویراحمد به آن پاسخ داده شود! بنابراین از هم اکنون بهترین گزینه برای استاندار پذیرش واقعیت و تصمیم گیری هوشمندانه و عالمانه در خصوص چگونگی مواجهه با موضوع است.
تغییر ، چاره کار مشکل ایجاده شده در استان در خصوص طرح ملی مسکن است، اما این تغییر دو مسیر کاملا متفاوت دارد در تغییر اول که می‌تواند نشانه‌ای از مشکل شناسی استاندار و تیم مدیریتی وی و تلاش برای تغییر شاخص‌هایی باشد که منجر به بوجود امدن چنین شرایطی شده است که این تغییر خودخواسته و با مدیریت مسئولین استان خواهد بود.
اما اگر استاندار همچنان دل به دست و پا زدن‌های رسانه‌ای اطرافیان خود بسته باشد بی شک گزارشات وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی به رئیس جمهور، زمینه تغییر را مشخص می‌کند که در چنین وضعیتی ممکن است افراد موفقی مانند خود وی هم در آتش این تغییرات بسوزند!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
آقای موحد چطوری ؟؟؟!! این هم از عزت !!!!
رضوان سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
انصافا بهترین یادداشتی که تاکنون تابناک کار کرده همین است.درود بسیار به جا بود.متاسفانه مسئولین استان همیشه دنبال سرپوش گذاشتن بر ضعف خود بوده و رسانه هایی که درک درستی از قلم ندارند میرزابنویس آنها شده اند. کاش همه رسانه ها سیاست تابناک در این مورد را دنبال می کردند. در حالی که باید همه برای بررسی ضعف آشکار در مسکن همصدا شوند اما می بینیم رسانه هایی مانند ...... همسو با مسئولین ضعیف و بی کفایت حرکت کرده و مطالبات مردم را نادیده می گیرند خبر از رتبه اول در مسکن می دهند!. از تابناک خواهشمند است گزارشی از وضعیت مسکن ملی دهدشت تهیه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار