نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی افزود: البته برخی از معاونان در تراز دولت انقلابی نیستند و باید دولت و مجلس کمک کنند تا کشور از شرایط موجود عبور کند.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 12 April 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: جلال رشیدی کوچی گفت؛مردم به دولت مردمی آیت الله رییسی برای حل مشکلات کشور امید بسته‌اند و ما از وزرای کابینه سیزدهم انتظار بیشتری برای پیگیری مطالبات مردم داریم.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی افزود: البته برخی از معاونان در تراز دولت انقلابی نیستند و باید دولت و مجلس کمک کنند تا کشور از شرایط موجود عبور کند.

وی با اشاره به سخنان نوروزی رییس جمهور در مورد مدیران دولت گفت: رییس جمهور اعلام کردند که مدیران در معرض ارزیابی هستند و چک سفید امضا به کسی نداده است که تا پایان در دولت بماند که این روحیه به انتخاب مدیران کارآمد کمک می‌کند.


این نماینده مجلس در این رابطه به استعفای وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تغییری که تحول را به دنبال داشته باشد، موثر است و می تواند به دولت در حل مشکلات کشور کمک کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه پیگیری رییس جمهور برای حل مشکلات اقتصادی کشور موثر است، گفت: آیت الله رییسی در موضوع تاخیر پرداخت حقوق اسفند ماه شخصاً ورود کرد و با تشکیل کمیته ای به سرعت موضوع را بررسی کرد که این رویه در دولت های قبل سابقه نداشته و نشان دهنده توجه رییس جمهور به مطالبات اقشار مختلف جامعه است.

رشیدی کوچی با یادآوری تاکید رهبر انقلاب بر تعامل قوای سه گانه برای حل مشکلات کشور گفت: هماهنگی بین قوای سه گانه در راستای خدمت به مردم است و باعث ایجاد رضایت مندی در کشور می‌ شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: حوزه اقتصادی و محرویت زدایی همواره محور بیانات رهبر انقلاب است و قوای سه گانه هم باید در این راستا با تدوین برنامه راهبردی گام های موثری بردارند.

رییس جمهور در پیام نوروزی امسال بر این نکته تاکید کرد که هیچکدام از مدیران چک سفید امضاء برای حضور مستمر در دولت دریافت نکردند؛ در این ارتباط علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شامگاه ۲۱ فروردین از جابه‌جایی‌های مدیریتی در دولت خبر داد و اعلام کرد: برای استفاده بهتر از ظرفیت مدیران اجرایی، جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است.

سخنگوی دولت روز سه شنبه - ۲۲ فروردین - ضمن اعلام اسامی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم این اقدام را در راستای استفاده بهتر از ظرفیت مدیران عنوان کرد؛ بر این اساس رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهادکشاورزی با کابینه سیزدهم خداحافظی کردند و مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی نیز تغییر یافت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار