مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس :در ۱۷ روز گذشته (از بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا روز ۱۳ فروردین‌ماه امسال) ۱۵۶ میلیون و ۷۷۶ هزار لیتر بنزین با تلاش همکاران، شرکت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان نفتکش ومالکین مجاری عرضه در استان فارس تامین و توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 04 April 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: اسداله طاهری گفت: در ۱۷ روز گذشته (از بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا روز ۱۳ فروردین‌ماه امسال) ۱۵۶ میلیون و ۷۷۶ هزار لیتر بنزین با تلاش همکاران، شرکت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان نفتکش ومالکین مجاری عرضه در استان فارس تامین و توزیع شده است.

او با بیان اینکه میزان مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۴۲ میلیون و ۲۵۴ هزار لیتر بوده است که ۱۰ درصد افزایش داشته ایم، گفت: در بخش سوخت هوایی نیز نسبت به مشابه پارسال شاهد افزایش چشمگیری از مصرف سوخت را داشته‌ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: علی‌رغم ممنوعیت تردد کامیون‌ها و خوردو‌های سنگین در سطح جاده‌های استان در بخش نفت‌گاز و گازوئیل ۹۲ میلیون و ۲۴۶ هزار لیتر مصرف داشتیم که در مقایسه با پارسال ۱۱ درصد افزایش داشته‌ایم.

طاهری با بیان اینکه بطور متوسط روزانه مصرف بنزین میزان ۸ میلیون و ۲۵۱ هزار لیتر فرآورده بنزین، ۴ میلیون ۸۵۵ هزار لیتر مصرف نفت‌وگاز و تقریبا ۱۸۰ هزار لیتر سوخت هوایی داشته‌ایم، افزود: توزیع این مقدار سوخت از طریق ۳۱۱ جایگاه پمپ بنزین و و ۴ مرکز سوختگیری هوایی در سطح استان (شهرستان‌های شیراز، جهرم، لار و لامرد) در سطح استان محقق شده است و افزایش سفر‌های نوروزی وحجم بالای تردد‌ها مهمترین عامل در افزایش مصرف سوخت در استان بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس همچنین مصرف روزانه بنزین یورو در استان را ۱۴۰ هزار لیتر عنوان کرد و با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفت کش در شبانه روز کار سوخترسانی را در سطح استان انجام میدهند، تاکید کرد که به منظور رعایت حقوق مصرف کننده و سوخت رسانی مطلوب‌تر به مردم تمامی تلمبه‌ها و نازل‌های جایگاه‌های سوخت استان پایش و کالیبره می‌شوند.

برچسب ها: مصرف بنزین ، فارس ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار