رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کازرون،در شش ماهه اول سال جاری 113 میلیون لیتر بنزین ونفتگاز در ناحیه کازرون مصرف شده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 12 October 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، ایرج خلفی رئیس ناحیه کازرون در گفت وگوی با این واحد از توزیع بیش از 68 میلیون لیتر بنزین در شش ماهه اول سال جاری دراین ناحیه خبرداد و گفت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 در صد رشد داشته است.
ایرج خلفی رئیس ناحیه کازرون با اشاره به موقعیت شهرستان به لحاظ قرار گرفتن آن در محور غربی استان وحجم ترددها افزود، بطور متوسط روزانه 367 هزار لیتر بنزین در این ناحیه مصرف می شود که بعداز نواحی شیراز، مرودشت ولارستان رتبه چهارم مصرف در راستان را به خود اختصاص داده است .
وی ضمن قدردانی از تلاش همکاران در ناحیه اظهارکرد، تامین وتوزیع فرآورده‌های مورد نیاز شهرستان‌های کازرون، کوه چنار و فراشبند را برعهده دارد و روزانه بطور متوسط 240 هزار لیتر نفتگاز در سطح ناحیه مصرف می شود که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد رشد داشته و این میزان رشد نشان از اجرای برنامه های ابلاغی از سوی منطقه و مدیریت مصرف در شهرستان های تحت پوشش می باشد.
خلفی گفت: در حال حاضر تعداد 16 باب جایگاه گاز مایع( بنزین ونفت گاز ) و ده باب جایگاه سی ان جی در سطح ناحیه فعال و حال ارائه خدمات به مردم می باشند و در راستای خدمات رسانی مطلوبتر تعداد دو باب جایگاه دیگر در دست احداث می باشد.
این مقام مسئول، هماهنگی وبرگزاری جلسات ستاد سوخت با فرمانداران ومسئولین شهرستان های تحت پوشش ، انجام بازدید های مشترک با ادارات از مصرف کنندگان بویژه مصرف کنندگان عمده ، کنترل ونظارت بر عملکرد مجاری عرضه وشناسایی کارت های سوخت مهاجر و پیگیری برای شماره گذاری ماشین آلات بخش کشاورزی را از جمله اقداما ت ناحیه بمنظور کاهش و جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی در سطح ناحیه برشمرد.

برچسب ها: مصرف بنزین ، فارس ، کازرون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار