رئیس اداره بازرسی معاونت غذا و دارو کرمانشاه در گفتگو با تابناک‌:
رئیس اداره فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه ارتباطی با مردم جهت دریافت انتقادات آن ها نسبت به کیفیت و سلامت محصولات آرایشی بهداشتی خبر داد و گفت: امسال ٣ میلیارد تومان محصولات آرایشی بهداشتی تجهیزات، دارو و ملزومات پزشکی توقیف شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 16 February 2023

کیومرث رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص بررسی لوازم آرایشی و بهداشتی عرضه شده در سطح استان اظهار کرد: برای ورود این لوازم نیروهای نظامی و انتظامی وارد عمل شده و چنانچه با قاچاق برخورد کنند این محصولات معدوم سازی می شوند.

وی افزود: در سطح عرضه هم کارشناسان واحد بازرسی کنترل های لازم را دارند و اکیپ هایی به صورت روزانه اقدام به نظارت و کنترل بازار می کنند این اکیپ ها عموما ۴ مورد صبح و ٢ مورد بعداز ظهر فعال هستند که در کنار آن ها مرکز بهداشت شهرستان هم بر بازار نظارت و کنترل دارد.

رئیس اداره فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بررسی کیفیت و سلامت محصولات آرایشی و بهداشتی را در آزمایشگاه مرکزی وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: محصولات پس از بررسی در این آزمایشگاه اجازه ترخیص و ورود به بازار می یابند.

وی در ادامه شماره تماسی جهت اعلام شکایات و انتقادات مردم نسبت به کیفیت یا سلامت لوازم آرایشی بهداشتی اعلام کرد و گفت: شماره تماس ٠٨٣٣۴٩٧٨۵۴١ آماده پاسخگویی به مردم است.

رحیمی روند قاچاق این محصولات را با توجه به وضعیت اقتصادی موجود افزایشی دانست و تاکید کرد: از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر ٣ میلیارد تومان لوازم آرایشی بهداشتی تجهیزات دارو و ملزومات پزشکی توقیف شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار