رئیس پلیس فتا در فارس از شناسایی و دستگیری ۴ کلاهبردار سایبری که با درج آگهی‌های دروغین در سایت‌های آگهی محور، مبلغ ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از ۱۰۰ نفر کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ 16 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ امیر حسین سلیمانی دوشنبه ۲۶ دیماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات مأموران پلیس فتا در فارس، اظهار کرد: در پی مراجعه خانمی جوان به این پلیس و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از طریق درج آگهی دروغین، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او ادامه داد: شاکیه بیان کرد که در یکی از سایت‌های آگهی محور، یک آگهی تحت عنوان فروش یخچال فریزر را مشاهده و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مبلغ ۶۰ میلیون ریال وجه به عنوان بیعانه پرداخت و فروشنده پس از دریافت وجه، دیگر جوابگوی پیام‌ها و تماس‌های تلفنی متقاضی نبوده است.

رئیس پلیس فتا در فارس گفت: با توجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی، در این خصوص دو متهم مورد شناسایی قرار گرفته و در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر شدند.

سلیمانی با بیان اینکه متهمان مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از ۴۵ شاکی به همین شگرد و شیوه کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار