کد خبر: ۱۰۸۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ 15 January 2023

دیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادرشهرپیربازار رشتدیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادرشهرپیربازار رشتدیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادرشهرپیربازار رشتدیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادرشهرپیربازار رشت

به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک

شهردارپیربازارخبرداد:

دیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر
شهرپیربازار رشت


در این مراسم میلادشفقی شهردار با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: آرامش امروز کشور مدیون دلاوری‌های جوانانی است که جان بر کف برای دفاع از خاک ایران به جنگ با دشمن رفته و بدون هیچ‌ چشمداشتی از این مرز و بوم دفاع کرده‌اند.

وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرلوحه همه امورات قرار بگیرد.

میلاددشفقی بیان داشت: اگر امروز به دیدار خانواده شهدا میرویم و از آنان تجلیل می‎کنیم باید عملی باشد و در مقام عمل قدردان این شهیدان باشیم، تجلیل عملی به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.
درهمین راستا ریس شورای شهرپیربازاربه خبرنگار تابناک گفت: با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم و معزز شهیدان گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

اصغرتوفیقی، مادران شهداء را اسوه مقاومت و ایثار خواند که با پایمردی، صبوری و شکیبایی، ابراهیموار فرزندان خود را در سر اخلاص به جبهه‌های حق علیه باطل فرستاندند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب و کشور نمودند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدن و تردیدی به خود راه ندادند.

در پایان دیدارازخانواده معززشهدا ازسوی مجموعه شهرداری وریس واعضای شورای شهر پیربازارباتقدیم لوح تقدیروهدایا تجلیل شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار