براساس آخرین آمارهای اعلامی، از ابتدای شیوع کرونا تا صبح شنبه دهم دی در استان فارس، با انجام دو میلیون و ۲۵۹ هزار و ۴۲۵ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع، ۶۶۱ هزار و ۸۹۷ بیمار مثبت شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ 31 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: برپایه این گزارش آماری، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۵۳ هزار و ۶۹۳ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

این گزارش حاکیست که با بستری ۱۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۵۲ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های فارس بستری هستند و از این تعداد، ۱۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار دارند.

گزارش آماری وضعیت شیوع کرونا، حاکی از طی شدن یک شبانه روز بدون فوتی دیگر در فارس و ثابت ماندن عدد جانباختگان کروناویروس روی ۸۱۷۰ نفر است.

آمارها همچنین نشان می‌دهد که در محدوده تحت مدیریت علوم پزشکی شیراز، هشت میلیون و ۲۸۴ هزار و ۷۳۶ دُز واکسن تزریق شده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۴ هزار و ۸۱۱ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۱ هزار و ۸۵۰ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۴۴۱ دُز نوبت سوم و ۱۳۲ هزار و ۶۳۴ دُز یادآور واکسن بوده است.

به گزارش ایسنا، هم اکنون هشت پایگاه در سطح کلانشهر شیراز، آماده پذیرش متقاضیان برای تزریق واکسن کروناست و شهروندان در استان فارس نیز برای دریافت نشانی مراکز و آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و تغییرات احتمالی برنامه واکسیناسیون می‌توانند به پایگاه اینترنتی covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار