سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهرداری دوگنبدان با شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 18 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این دیدار سید محمد هادی امیری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و همراهی شهردار دوگنبدان به ضرورت تجهیز شهر دوگنبدان به فیبر نوری اشاره کرد و گفت؛ مخابرات منطقه در راستای تامین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند وطی انعقاد این تفاهم نامه نقطه به نقطه شهر دوگنبدان را با همراهی شهرداری به فیبر نوری تجهیز نماید.
سید محمد هادی امیری گفت؛ فیبر نوری، نگهداری وپشتیبانی آن به صورت رایگان توسط مخابرات انجام و حفاری در مسیر‌های مصوب شده توسط شهرداری صورت می‌گیرد.

براساس همین گزارش؛ رضا قشقایی شهردار دوگنبدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست مخابرات منطقه و توجه ویژه آن به توسعه زیرساختی شهر دوگنبدان گفت؛ یکی از آرزو‌های دیرینه اعضای شورای شهر و شهرداری تجهیز شهر به فیبر نوری است وانعقاد این تفاهم نامه گامی است مثبت تا این مهم تحقق یاید و ان شاءالله بتوانیم با اجرای فیبر نوری در سطح شهر به کاهش مشکلات وآسیب‌های اجتماعی کمک کنیم .

لازم به ذکر است در این نشست و قبل از انعقاد این تفاهم نامه محمدعلی کرمی فرد نارگ موسی عضو شورای شهر دوگنبدان، کیانوش بلوطی عضو شورای شهر دوگنبدان، فریدون کرمی معاون مخابرات منطقه، روح الله حسینبان مدیر مالی وپشتیبانی مخابرات منطقه و آرش احمدی رئیس مخابرات شهرستان گچساران، فانی رئیس اداره حراست شهرداری دوگنبدان، سید احد خالقی مشاور شهردار دوگنبدان مواردی را در خصوص الزامات توسعه تجهیز فیبر نوری شهر دوگنبدان مطرح کردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار