در آیینی
آیین تکریم و معارفه معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 17 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ابن آیین که با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونين اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد از زحمات چندین ساله سید بهاالدین ملک حسینی تقدیر و آقای شهرام قشقایی  به عنوان سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان معرفی شد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: مسؤلیت در نظام اسلامی امانتی الهی است که به افراد برای خدمت گداری سپرده می شود.
حسنعلی عزت‌خواه ، تعلیم و تربیت را از مسائل مهم عالم دانست و گفت: اساس امنیت عالم به تعلیم و تربیت وابسته است.
وی از زحمات و تلاش های بیش از یک دهه خدمت  سید بهاالدین ملک حسینی  تشکر و قدردانی کرد و گفت: در طول دوران تصدی ایشان در پست معاونت پرورشی و فرهنگی ، آنچه که در توان داشتند انجام دادند و از هیچ کوششی دریغ نکردند.
عزت خواه  ، از شهرام قشقایی سرپرست معاونت پرورشي و فرهنگی آموزش وپرورش استان خواست  با برنامه ریزی منسجم واصولی و استفاده از همه ظرفیتها  برای تعالی حوزه پرورشی تلاش مضاعفی داشته باشند.
سید بهاالدین  ملک حسینی معاون سابق پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه با بیان اینکه مسوولیت  دائمی نیست و تغییرات  مدیریتی امری طبیعی است گفت :  مسولیت امانتی است که  به ما سپرده شد و اگر دائمی بود به ما نمی رسید.
وی افزود: از همه ظرفیتها و تلاشها برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در دوران مسئولیتم  استفاده کردم و هیچگونه کوتاهی نکردم.
شهرام قشقایی سرپرست معاونت پرورشي و فرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: با توجه به نیاز مدارس به فعالیتهای پرورشی  وفرهنگی همه تلاش خویش را برای انجام این مسؤلیت  به نحو احسن  انجام خواهم داد.
در پایان این آیین با  اهدا لوح سپاس از خدمات چندین ساله سید بهاالدین ملک حسینی در سمت معاونت پرورشی  تقدیر و شهرام قشقایی به عنوان سرپرست معاونت پرورشي  اداره‌ کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار