با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس محمد صادق صفرپور به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان فسا معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 06 December 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: جلسه شورای اداری شهرستان فسا با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس، ائمه جمعه، مدیران شهرستان و اعضای شورای اسلامی و دهیاران در سالن اجتماعات دانشگاه فسا برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس در این جلسه با اشاره به اتفاقات رخ داده توسط اغتشا شگران در فارس گفت: از ابتدای شهریورماه تاکنون ۲۰ شهید در استان فارس تقدیم امنیت کشور و استان شده که ۱۳ نفرشان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند.

محبی پور گفت: در این فتنه دست دشمن از آستین کسانی بیرون آمد که فضای هیجانی را دامن زدند و برخی هم تحت تاثیر رسانه‌ها و با محوریت عملیات میدانی گروهک‌های ضد انقلاب برای بر هم زدن امنیت و آسایش کشور به خیابان‌ها ریختند و به نظام و مردم هزینه و خسارت تحمیل کردند.

او در ادامه با اشاره به فراخوان تعطیلی بازار در سطح استان توسط دشمنان انقلاب و کشور گفت: با هوشیاری و بیداری بازاریان و با تلاش نیرو‌های امنیتی، انتظامی و بسیج اصناف مشغول کسب و کار هستند و امنیت کامل برقرار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: از امروز دیگر مماشات تمام شد و من اعلام می‌کنم که هر کسی که بخواهد امنیت بازاریان را با خطر مواجهه کنند قطعاً دستگاه قضایی شدیدترین مجازات را با آن‌ها خواهد داشت.

محبی پور با اشاره به مقاومت نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان و برقرای امنیت در سطح استان فارس افزود دشمن تیرش به سنگ خورده، اما امروز سخت است که عده‌ای با فراخوان دشمن از ترس و عده‌ای هم با همراهی آن‌ها درب مغازه هایشان را ببندند.

او به مجازات تعیین شده برای افرادی که آب در آسیاب دشمن میریزند هم اشاره کرد و گفت: امروز در همه بازار‌های استان فارس امنیت برقرار است و اگر صنفی درب مغازه اش بسته باشد علاوه بر این که تمامی حسابهایشان مسدود و حداکثر مالیات برای او نوشنه خواهد شد، ممنوع الخروج نیز خواهد شد.

محبی پور در ادامه به حماسه آفرینی مدافعان امنیت و فرماندهی صحیح، در استان فارس و شهر شیراز هم اشاره کرد و گفت: در سطح استان فارس در پی اغتشاشات اخیر بیش از ۴۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده، اما همین خسارت باید از بودجه‌های سالانه عمرانی و خدماتی و بهداشتی جبران شود.

در این مراسم از زحمات دکتر علیرضا فیروزی فرماندار سابق فسا تجلیل و محمد صادق صفرپور به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه فسا معرفی شد.

بخشدار بخش شیبکوه فسا، معاون خدمات شهری شهرداری فسا و شهردار فسا با ۲۸ سال سابقه اجرایی از سوابق محمد صادق صفرپور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار